וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דוגמנית צולמה עושה כושר בבגד ים ליד טקס דתי באחד האיים היפים בעולם וחטפה על זה בראש

18.6.2020 / 0:01

דוגמנית צילמה סרטון שלה עושה סקווטים בבגד ים ורוד לצד קבוצה של מקומיים שהתכוננו לבצע את הטקס הדתי היומי שלהם בחוף בבאלי. ברשת זעמו על הדוגמנית שלא כיבדה את המסורת של המקומיים

Instagram/thecanggupole)

דוגמנית עוררה המון זעם ברשתלאחר שצולמה מבצעת תרגילי כושר וסקווטים בבגד ים וורוד - כשמטרים ספורים ממנה קבוצה של נשים מקומיות המתכוננות לקראת טקס דתי על שפת הים בבאלי, אינדונזיה.

בסרטון שפורסם בחשבון קהילתי פופולרי באינסטגרם, נראית הצעירה הבלונדינית מתעמלת בחוף לא ידוע בבאלי, כשחברתה מצלמת אותה בנייד. לצידן חבורה של נשים באלינזיות, הלבושות בבגדים המסורתיים, מתכוננות ל"קאנאנג' סארי" - טקס מנחה יומי המשמש כהודיה לרוחות.

צפו בקטע:

ההתנהגות הבלתי מתחשבת שלה פיצלה את הרשת, כשחלק טענו שהיא אנוכית ולא מכבדת את המסורת של המקומיים. הסרטון צבר יותר מ-30 אלף צפיות ומאות תגובות, בהן רבים שטענו שהדוגמנית התנהגה בבורות. "זה לא מתאים, יש זמן ומקום לכל דבר", כתב אחד ואחר הוסיף: "כל כך קשה לכבד את התרבות של המקומיים? למה היא הייתה צריכה להפריע להם?". אדם שלישי כתב: ""אני מצדיע לאנשים הבאלינזים שיכולים לסבול אנשים כאלה".

אחרים היו יותר סלחניים: "החוף אמנם רק נפתח מחדש, אבל הדוגמנית הייתה יכול להתרחק בעוד כמה מטרים ולא להפריע להם", כתב אחד ואחר הוסיף: "הנשים עוד לא התחילו בטקס. אני מאמין שכשזה קרה היא כבר הלכה משם".

דוגמנית מצטלמת על החוף לצד קבוצה של נשים מקומיות המתכוננות לקיום טקס דתי. Instagram/thecanggupole, צילום מסך
דוגמנית מצטלמת על החוף לצד קבוצה של נשים מקומיות המתכוננות לקיום טקס דתי/צילום מסך, Instagram/thecanggupole
דוגמנית מצטלמת על החוף לצד קבוצה של נשים מקומיות המתכוננות לקיום טקס דתי. Instagram/thecanggupole, צילום מסך
ברשת זעמו עליה: "היא בורה"/צילום מסך, Instagram/thecanggupole

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully