וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אסור לקיים חתונות באולם? הכירו את "טיסת החתונה"

יוזמה מקורית של חברת תעופה בריטית: עולים על מטוס פרטי עם חברים ובני משפחה, לוגמים שמפניה ועושים סיבוב באוויר בהתאמה אישית. והמחיר? השמים הם הגבול

צילום מסך

(בווידאו: תמונת החתונה שהסעירה את הרשת)

רוצים "להרים" את החתונה שלכם? נרא הכי במיוחד בתקופת הקורונה, במקומות רבים ברחבי העולם, צצות ועולות מעת לעת יוזמות מדליקות, שמנסות לשדרג את החיים בדרכים יצירתיות.

כידוע, הן בארץ והן בעולם, חתונות רבות נדחו בשל המגבלות השונות על התכנסות המונית ועל ריחוק חברתי. אז יש מי שאכן דוחים את החתונה, ויש מי שלא מוכנים לוותר ומעדיפים לחפש אחר פתרונות מקוריים, ובעיקר אינטימיים יותר.

אחד מהפתרונות הללו מגיע בדמות "טיסת חתונה" ייעודית במטוס פרטי, על כל הפינוקים, כאשר טקס החתונה נערך בגובה של 10,000 מטרים מעל פני הקרקע.

"למרבה הצער, זוגות רבים נאלצו לבטל או לדחות את תוכניות החתונה המקוריות שלהם בשל משבר הקורונה, והמטרה שלנו היתה להציע פתרון שיאפשר לחגוג חתונה חלומית", אומר אנדי כריסטי, מנהל אגף הטיסות הפרטיות בחברת התעופה הבריטית Air Charter Service, שלה סניפים ברחבי העולם. לדבריו, החוויה המוצעת לזוגות המתחתנים באוויר כוללת שפע של מזון ומשקאות, כאשר כל פרמטר יכול להיות מותאם באופן אישי לרצון בני הזוג. אלו מוזמנים לחגוג לבדם או עם חברים וקרוב משפחה.

זוג נשוי במטוס פרטי. Shutterstock, ShutterStock
טקס החתונה ייערך בגובה של 10,000 מטרים/ShutterStock, Shutterstock

28,000 דולר, כולל נהג פרטי ושמפניה

"ניתן לתאם מראש את מסלול הטיסה, ובכך לטוס מעל אזורים שהם בעלי משמעות מיוחדת לחוגגים את נישואיהם", הוא מוסיף.

אתר Travel and Leisure מדווח כי מחירו של התענוג מתחיל ב-28,000 דולר. במחיר הזה תקבלו שעתיים של טיסה במטוס פרטי מדגם צ'לנג'ר 850, שיכול להכיל עד 16 נוסעים. המחיר כולל נהג שיאסוף את בני הזוג אל ומנמל התעופה הקרוב למקום מגוריהם, וכן בקבוק שמפניה, נשנושים יוקרתיים ועוד.

מי שמעוניינים לוותר על חברים ובני משפחה, יכולים לטוס לבדם, מה שמוזיל את המחיר: 18,000 דולר בלבד. אל כל הטוב הזה ניתן להוסיף צלם מקצועי, בחירת כלי רכב שונה שיביא אתכם למטוס, הזמנת חתונה ותפריטים מעוצבים ועוד. כאמור, השמים הם הגבול. תרתי משמע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully