וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארקיע תטוס לדובאי החל מינואר הקרוב: המחיר - 149 דולר לכיוון

20.10.2020 / 14:13

חברת התעופה הישראלית כבר שריינה לה פתיחת קו לדובאי החל מינואר הקרוב, למרות שטרם התקבלו כל האישורים הדרושים. בנוסף לטיסות, צפויות חבילות נופש במלונות 5 כוכבים

מטוס איירבאס 321neo LR ארקיע/צילום: איירבאס

הודעה לעיתונות

חברת ארקיע מכריזה היום (ג) על השקת הקו החדש לדובאי שיחל לפעול ב 3 לינואר 2021.
ארקיע היא החברה הישראלית הראשונה להציע לישראלים את האפשרות להזמין החל מהיום טיסות וחבילות נופש באתר האינטרנט ובמרכזי ההזמנות של החברה.

הקו החדש של ארקיע לדובאי יחל לפעול עם 7 טיסות שבועיות ישירות במטוסי האמבראר 195 החדישים של החברה בעלי 122 מושבים. לרגל ההשקה, ארקיע תציע כרטיסי טיסה במחיר החל מ-149 דולרים לכיוון. תוספת לכבודה - 30 דולרים לכיוון. תוספת להושבה במחלקת + A או במושבים מועדפים - 35 דולרים לכיוון.

טיסת הבכורה של ארקיע לדובאי תמריא ביום ראשון, 3.1.2021 בשעה 08:30. לאחר מכן טיסות ההלוך תצאנה מנתב"ג מדי יום בשעות 08:30 וינחתו בדובאי ב-13:30 (זמן מקומי). טיסות החזור תצאנה מדובאי מדי יום בשעה 15:30 (זמן מקומי) וינחתו בתל אביב בשעה 17:00.

עוז ברלוביץ מנכ"ל ארקיע אינטרנשיונל: "אנו מתרגשים ומתכבדים להיות הראשונים ולפתוח במכירת כרטיסים לטיסות ארקיע הישירות לדובאי. ההחלטה על פתיחת קו טיסה לדובאי התקבלה לאחר בקשות הולכות וגוברות של לקוחותינו, הפרטיים הלקוחות העסקיים ובקשות רבות של קבוצות ומארגני כנסים.
בהמשך אנחנו בודקים את האפשרות לפתוח בזמן הקרוב טיסות לבחריין ולנסיכות שארג'אה שליד דובאי .

הטיסות כפופות עדיין לאישור רשויות המדינה וביטחון אשר טרם נתקבלו במלואן. החברה נמצאת בקשר רציף עם כל הגורמים ומקווים שנוכל אף להקדים את פתיחת הקו לאמצע דצמבר עוד השנה

גמל על רקע דובאי - פגסוס. יח"צ,
ארקיע כבר מכינה את המטוסים לינואר. דובאי/יח"צ

חבילה הגיעה, והיא לא זולה

בשבועות האחרונים חתמה החברה על הסכמים מסחריים עם שניים מספקי התיירות הגדולים באיחוד האמירויות, שבין היתר מייצגים את ענק התיירות העולמי TUI. החברה תציע מבחר גדול של חבילות נופש עם רשתות בתי המלון המובילות בנסיכות. כמו כן בשל ריבוי אנשי עסקים על הקו לדובאי החברה תציע ללקוחות עסקיים קנייה מרוכזת במחיר סיטונאי של כמות טיסות במחיר קבוע.

"השקת הקו היא חלק מאסטרטגיית החברה שלנו להרחבת רשת יעדיה בהתאם לביקושי הקהל הישראלי והתיירות היוצאת והנכנסת לישראל", אמר ברלוביץ'.

בנוסף החברה תעלה עם מגוון מוצרי תיירות הכוללים: טיולים מאורגנים דוברי עברית ורוסית, חבילות טוס וסע, חבילות טיולי ספארי מדבר ותציע חבילות נופש במגוון מלונות מובילים באמירויות המתאימים לכל כיס. כל החבילות כוללות העברות למלונות ונציג החברה דובר עברית.

כך למשל, חבילה במלון ATLANTIS THE PALM המלון מהמפוארים בעולם ברמה של 5 כוכבים דלקס, תעלה ל-4 לילות 1285 דולרים, HB כולל טיסות והעברות. במלון HYATT PLACE DUBAI JUMEIRAH ברמת 4 כוכבים - תעלה חבילה של 3 לילות 469 דולרים ע"ב BB כולל טיסות והעברות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully