וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

Airbnb מציעה: 80 יום מסביב לעולם

שש יבשות, 18 מדינות ו-80 ימים. מיזם חדש של Airbnb ישחזר את המסע האגדי שהגה ז'ול ורן - במחיר של 5,000 דולר בלבד לאדם. וזוהי רק ההתחלה

מדינות העולם ישראל. ShutterStock
18 מדינות ב-80 ימים. מתאים לכם?/ShutterStock

בשנת 1872 יצא לאור הרומן "מסביב לעולם ב-80 יום", המגולל את קורות מסעם של הג'נטלמן הבריטי פיליאס פוֹג ומשרתו הנאמן, זַ'אן פספרטו. הרומן, פרי עטו של הסופר הצרפתי ז'ול ורן הפך במהרה לקלאסיקה עולמית אהובה.

כעת, מתכוונים בחברת Airbnb ליצור מחווה לרומן ההרפתקאות הנושן: מספר קטן של בני מזל, יוכלו להצטרף לטיול חובק עולם, המשחזר (במידה מסוימת) את אותו מסע. האורחים יוזמנו לטייל ב-18 מדינות, וזאת כחלק ממסע פרסום שנועד לקדם את המיזם החדש של החברה: Airbnb Adventures.

מגזין Insider מדווח כי בימים אלו ניתן להציג מועמדות לטיול, שיימשך - איך לא - 80 יום. והכל, במחיר סמלי של 5,000 דולרים בלבד. מחיר זה כולל את ההוצאות כולן - העברות, לינות, אוכל ושתייה, תחבורה, פעילויות אתגריות ועוד. הטיול עצמו יחל ב-1 בספטמבר 2019, וייצא מלונדון. ממש כמו במסע המקורי. תאריך הסיום: 19 בנובמבר 2019.

רג'יסטן, מרכזה העתיק של העיר סמרקנד, אוזבקיסטן. ShutterStock
המסע בן 80 הימים יעבור גם פה. סמרקנד, אוזבקיסטן/ShutterStock

במסוקים, רכבות וסירות

"המסע סביב העולם, הנמשך כ-12 שבועות, יחשוף בפניכם תרבויות ומסורות ברחבי אירופה, ברית המועצות לשעבר, מזרח אפריקה, המזרח התיכון, צפון ודרום אסיה, אזור הפסיפיק, אמריקה הצפונית הדרומית והמדינות הנורדיות", נכתב באתר שהוקם לצורך פרסום המסע. "כאן אין צורך לערוך התערבות על כסף, כפי שעשה פיליאס פוג. פשוט ודאו שיש לכם מספיק דפים ריקים בדרכון", נכתב עוד.

מלונדון יצאו המטיילים לכיוון לרומניה, ולאחריה יפקדו את אוזבקיסטן, מצרים, ירדן, אתיופיה, קניה, נפאל, בהוטן, תאילנד, סין, אוסטרליה, ניו זילנד, יפן, ארצות הברית, אקוודור, צ'ילה, איסלנד - ובחזרה לנקודת המוצא בלונדון.

בשונה מצמד גיבורי הספר, שעשו את דרכם בעיקר ברכבות ובאוניות קיטור, כלי התחבורה שבהם ייעשה שימוש במסע הנוכחי יכללו מטוסים, כלי שיט, מסוקים, מכוניות - וגם רכבות כמובן. הלינה תיערך בבתי מלון, בבתים פרטיים, באכסניות אירוח אקולוגיות, באתרי קמפינג ועוד. וכאמור, כל הארוחות כלולות במחיר. את המועדות למסע ניתן להגיש באתר הייעודי עד מחר - 1 ביולי. הטיול מיועד למבוגרים מגיל 21 בלבד.

ואם קשה לכם להתחייב ולעזוב את הבית לתקופה כה ממושכת, כדאי לדעת כי המיזם החדש של Airbnb מציע מסעות אתגר נוספים, הנמשכים מיומיים ועד עשרה ימים, במחיר שמתחיל ב-79 דולרים ומגיע עד 5,000 דולרים. כל טיול שכזה מיועד ללא יותר מ-12 מטיילים. בין הטיולים: מטרקים באזור האמזונס וטיולים בעקבות קדושה בהרי קניה, ועד טיול קולינארי באיי גלפאגוס ומסע "חיפוש" אחר היצור האגדי ביגפוט (המכונה גם סאסקואץ'), הנערך ביערות של מערב ארצות הברית.

  • עוד באותו נושא:
  • Airbnb

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully