וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

Airbnb מציעה דיור חינם לצוותים רפואיים בכל העולם, כולל בישראל

29.3.2020 / 9:40

אתר השכרת הדירות העולמי מתגייס למלחמה בקורונה, והחל בפרויקט עולמי שמציע 100 אלף נכסים בחינם עבור הצוותים הרפואיים, כולל בישראל. Airbnb ייוותר על כל העמלות בגין השהות

עריכה: עמית שמחה

בווידאו: מלון הקורונה: "אי של נעימות ובית לנשאים הקלים"

Airbnb הודיעה, כי תציע לעובדי שירותי הבריאות שנמצאים בחזית בישראל ובשאר העולם, מקומות לינה בחינם במהלך התפרצות נגיף הקורונה.

מדובר בתוכנית עולמית שמטרתה לאכלס 100 אלף אנשי מקצוע בתחום הבריאות, עובדי סעד ומגיבים ראשונים הנאבקים במגפת הקורונה ברחבי העולם.

בעלי בתים שרושמים את נכסיהם באמצעות Airbnb יכולים להצטרף לתוכנית ולהציע בית שלם או דירה, כאשר Airbnb ייוותר על כל העמלות בגין השהות.

היוזמה מבוססת על תוכניות שכבר הושקו באיטליה, אנגליה וצרפת, בהן Airbnb ושותפים מקומיים, כולל ממשלת צרפת, הודיעו כי רופאים, אחיות, נותני טיפולים וצוות תמיכה רפואי אחר המגיבים להתפרצות בכל מדינה, יכולים לקבל לינה חינם ב-Airbnb. בבריטניה, למשל, הוצעו עד כה כמעט 1,500 מקומות לינה.

הלוגו של אתר Airbnb על רקע העיר קרקוב. ShutterStock
פרויקט עולמי שמציע 100 אלף נכסים בחינם לנלחמים בקורונה. Airbnb/ShutterStock

הוקפאו כל פעולות השיווק של האתר

Airbnb סובלת לא מעט מעצירת התיירות העולמית וירידה חדה בהשכרת הדירות דרך האתר שלה, נוכח נגיף הקורונה והנחיות הבידוד והסגר במדינות רבות בעולם. עקב כך, השהה האתר את כל פעילות השיווק ומנהלים בכירים ביצעו קיצוץ של 50 אחוזים משכרם לחצי שנה, בזמן שהאתר נלחם בביטולי בהזמנות כתוצאה מהתפשטות הנגיף.

היוזמה החדשה של Airbnb פונה אל בתי הנכסים לעזור באמצעות אירוח או באמצעות תרומה. באתר בעברית נכתב "כדי לסייע למאבק בנגיף הקורונה, Airbnb משתף פעולה עם מארחים כדי להעניק ל-100,000 עובדי מערכת הבריאות, צוותי הסיוע ואנשי כוחות ההצלה, גישה למקומות אירוח נקיים ונוחים, שיאפשרו להם להיות קרובים למטופלים שלהם - ולשמור על מרחק בטוח ממשפחותיהם. אנחנו נאלצים לשמור מרחק זה מזה, אבל נעבור את זה ביחד".

האתר מבקש מהמשכירים בחינם להתחייב לנוהלי הניקיון המחמירים שלו, כמו לאוורר את החדרים לפני שמתחילים לנקות, לנקות ספות, שטיחים, וילונות ומשטחים רכים ונקבוביים אחרים, לכבס את כל המצעים והמגבות בטמפרטורה הגבוהה ביותר המומלצת על ידי היצרן ואפילו לנקות ולחטא סלי כביסה ושקי כביסה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully