וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

13 נשים עברו בדיקה פולשנית, לאחר שנמצא תינוק בשירותים בשדה התעופה

13 נשים אוסטרליות שהיו על טיסת קטאר איירווייס לאוסטרליה, הורדו מהמטוס ועברו בדיקה פולשנית לאחר שצוות הקרקע גילה תינוק נטוש באחד מתאי השירותים בשדה התעופה בדוחא. "הטיפול בנשים היה אגרסיבי ופוגעני", אמרו בממשלה האוסטרלית

דייל בחברת "אל בוראק" יילד אישה לובית במהלך טיסה לניאמיי, בירת ניז'ר/עריכה: יאיר דניאל

(בווידאו: תינוק שנולד בטיסה מטריפולי לניאמיי, בירת ניז'ר)

נשים בטיסה מקטאר לאוסטרליה מספרות כי עברו בדיקות פנימיות פולשניות, לאחר שצוות שדה התעופה גילה תינוק שזה עתה נולד בשירותים בשדה התעופה, כך על פי ה-BBC.

עקבו אחרי האינסטגרם שלנו wallatravel
ויש לנו גם טיקטוק!

ב-2 באוקטובר הוצאו הנשים, כולל 13 אוסטרליות, מטיסת קטאר איירווייס QR908 והובאו לאמבולנס, שם נאלצו להוריד את התחתונים שלהן ולעבור בדיקה. צוות שדה התעופה בדוחא, בירת קטאר, ניסה ככל הנראה לקבוע אם אחת מהנשים ילדה זה עתה תינוק שנמצא באחד מתאי השירותים. התינוק לא זוהה וגם האם לא אותרה.

גורמים בשדה התעופה הבינלאומי בדוחא לא הכחישו את הדיווחים, והצהירו כי הם ביקשו מהנשים לשתף פעולה בחיפושים וכי הם עדיין מנסים לאתר את אמו של הילוד, כך לפי סוכנות הידיעות הצרפתית AFP.

שירותים ציבוריים. ShutterStock
צוות שדה התעופה בדוחא גילה תינוק שזה עתה נולד בשירותים/ShutterStock

אוסטרליה: "המקרה מאוד מדאיג"

הממשלה באוסטרליה גינתה את החיפוש שעברו הנשים, באומרה ש"המקרה מאוד מדאיג והיחס לנשים בנמל התעופה של דוחא לא מתקבל על הדעת", כך לפי הגרדיאן הבריטי.

דובר מטעם משרד החוץ האוסטרלי אמר, "לפי מה שנראה, הטיפול בנשים היה אגרסיבי, פוגעני, מאוד לא הולם ומעבר לכל פרופורציה, במיוחד כשהנשים יכלו להסכים לתשאול ולספק מידע מרצונן". הוא הוסיף, כי ממשלת אוסטרליה היתה בקשר עם גורמים בקטאר כדי לדון באירוע המדאיג.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully