וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשב שמצא גופה של חיה, אלא שפתאום הידיים התחילו לזוז

1.11.2020 / 0:01

אדם שצילם סרטון של ידיים תקועות באדמה, שהוא חשב ששייכות לחיה מתה, התפלא לראות אותן זזות. כשהחיה התהפכה והסתכלה עליו, הוא לא האמין מה יהיה השלב הבא בסיפור

האם אלה ידיים של גופה שהחלו לזוז?/REDDIT

צפו בסרטון של הידיים - וההפתעה

אדם שהיה בטוח שהוא מצא גופת חיה קבורה מתחת לפני השטח אחרי שראה זוג ידיים קטנטנות מציצות מתחת ללכלוך - גילה מהר מאוד את הטעות שלו. לאיאום, האדם בסרטון, שיתף את מה שמצא ב-Reddit והראה לצופים מה קרה כשהוא נוגע בידיים שנראות מתות.

כשהוא התקרב עם המצלמה אל השטח, הוא זיהה תנועה מתחת לאדמה. בעדינות הוא ניקה את קצות האצבעות של החיה, ולפתעה החיה הסתובבה והוא גילה כי מדובר בארמדילו. הוא הופתע וצעק: "או, היי, מה נשמע?". החיפה הסתכלה אליו לשניה, והחלה לחפור בחזרה מתחת ללכלוך כדי להחביא את עצמו שוב. הוא התהפך, החביא את הגוף שלו שוב בלכלוך והוציא את הרגליים שלו לאוויר.

ידיים של ארמדילו מתחת לאדמה. Reddit - laiaum, צילום מסך
חשב שמצא גופת חיה, לא האמין מה יקרה אחר כך/צילום מסך, Reddit - laiaum

הסרטון נצפה יותר מ-110 אלף פעמים וחלק מהצופים צחקו על כך שהמשתמש הפריע לארמדילו לישון. "פחדתי לרגע, הוא כל כך חמוד", הגיב אחד ושני הוסיף: "הוא ממש כמו סנדשרו בפוקימון".

אחרים הסבירו כי הארמדילו מתחבא בלכלוך כדי לקרר את הגוף שלו. "זו האסטרטגיה שלו להורדת טמפרטורה. הוא מתקרב לחומרים קרים יותר עם החלקים הרכים של הגוף שלו כדי להוריד את החום. בדיוק ההיפך מאיתנו כשאנחנו הופכים כריות כדי למצוא את הצד הקר בפנים שלנו".

למרות שלא צויין היכן הסרטון צולם, הארמדילו שוכן לרוב בברזיל (ובעוד מספר מדינות דרום אמריקאיות) והוא נחשב לחיה נכחדת על ידי האיגוד הבינלאומי לשימור הטבע ומשאבי הטבע.

עוד בוואלה!

אוכלים ארמדילו ומתרחצים עם צבים: הכירו את השבט בסכנת ההכחדה הגדולה בעולם

לכתבה המלאה

ככה זה נראה

  • עוד באותו נושא:
  • ארמדילו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully