וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עקפנו אפילו את ניו זילנד: ישראל בדירוג המדינות הטובות בעולם ב-2020

12.10.2020 / 8:03

מאות אלפי גולשי אתר התיירות הנודע "קונדה נסט טראוולר" (Condé Nast Traveler), דירגו את המלונות, חברות התעופה, הערים והמדינות הטובות בעולם ל-2020, כשישראל נכנסה ל-20 הגדולות

עורך מגזין שבדי שבחר בת"א כעיר הטובה ל-2018 בתוכנית בוקר/צילום: משרד התיירות

(בווידאו: מגזין שבדי בחר בת"א כיעד הטוב בעולם ל-2018)

התיירים אומנם לא באים אלינו, אבל מסתבר שעדיין אוהבים אותנו: גולשי אתר התיירות הנודע "קונדה נסט טראוולר" (Condé Nast Traveler), דירגו השנה, כמו בכל שנה, את 20 המדינות, הערים, הריזורטים והמלונות הטובים בעולם, בנוסף לשאר קטגוריות תיירותיות, וישראל נמנית ברשימה המכובדת.

עקבו אחרי האינסטגרם שלנו wallatravel
ויש לנו גם טיקטוק!

זו השנה ה-33 שמגזין קונדה נסט מציג את דירוג הקוראים שלו, שכללה מאות אלפי מדרגים בתקופה שבין 1 באפריל ל-30 ביוני. הדירוג נעשה לפי שכלול ציונים בקטגוריות שונות. למשל בדירוג מלונות התייחסו לפרמטרים כמו איכות השירות, המיקום, עיצוב, האוכל, פעילויות במלון והאוכל שמוגש בו. חשוב לציין כי הדירוג אינו נעשה על ידי עורכי האתר, אלא על ידי גולשיו וקוראיו, כך שקול העם הוא זה שמכריע, ולא קביעה כזו או אחרת של צוות קונדה נסט.

מקדש בעיר קיוטו. ShutterStock
העיר מס' 1 השנה. קיוטו/ShutterStock

יפן נותנת בראש

נתחיל בערים הטובות ביותר השנה. הגולשים בחרו במקום הראשון את קיוטו שביפן, שבה כ-100 מסעדות עם כוכבי מישלן. אגב, יפן הכניסה שתי ערים לעשירייה הראשונה, כשטוקיו במקום השישי. במקום השני דורגה ליון הצרפתית ואחריה סינגפור.

המלון הטוב בעולם לפי קוראי אתר התיירות הוא מלון Baur au Lac שבציריך, שווייץ. המלון שנפתח ב-1844 ומשקיף על אגם ציריך והרי האלפים, מופעל עדיין על ידי אותה משפחה ובין המפורסמים שלנו בו ניתן למנות את הצייר חואן מירו ואת זמר האופרה פלסידו דומינגו. מחיר לזוג ללילה: החל מ-800 דולרים.

עוד בגזרת הלינה, אבל המפנקת יותר, נבחרו 50 הריזורטים הטובים בעולם. הריזורט שדורג במקום הראשון הוא L'Horizon Resort & Spa שבפאלם ספרינגס, קליפורניה. מדובר במלון בוטיק מ-1952 ומחיר לילה בו מתחיל ב-430 דולרים לזוג.

מלון Baur au Lac בציריך. אתר רשמי, אתר רשמי
נפתח ב-1844. מלון Baur au Lac בציריך שנבחר לטוב ביותר/אתר רשמי, אתר רשמי

גם טורקיה אחרינו

והנה הנקודה הישראלית: המדינה הטובה ביותר לנופש השנה היא איטליה, שזכתה לציון 94.05 מהגולשים, ואילו גם ישראל שלנו ברשימת 20 המדינות הטובות ביותר. ישראל דורגה במקום ה-17 עם ציון של 90.71, כשהיא עוקפת בדירוג שלה את טורקיה (מקום 18) ואפילו את ניו זילנד (מקום 19) שהחלימה לגמרי מנגיף הקורונה. יוון, יקירת הישראלים בחגים ובמיוחד השנה, דורגה במקום החמישי, יפן במקום הרביעי, פורטוגל במקום השלישי וסרי לנקה במקום השני.

בגזרת התעופה, זכתה חברת סינגפור איירליינס כחברת התעופה הטובה ל-2020, כשאחריה חברת אמירטס של איחוד האמירויות הערביות שזה עתה חתמנו איתה הסכם שלום, ובמקום השלישי קטאר איירווייס, שהציעה לאחרונה 21 אלף כרטיסי טיסה חינם למורים מכל העולם, כולל מישראל.

לדירוג המלא.

פיאצה נאבונה רומא באיטליה. Shutterstock, ShutterStock
אין על איטליה, גם כשהיא נלחמת בקורונה. פיאצה נאבונה ברומא/ShutterStock, Shutterstock

ואלו 20 המדינות הטובות בעולם השנה*

1. איטליה
2. סרי לנקה
3. פורטוגל
4. יפן
5. יוון
6. אינדונזיה
7. תאילנד
8. דרום אפריקה
9. וייטנאם
10. מקסיקו
11. אירלנד
12. בוטאן
13. ג'מייקה
14. פרו
15. מלזיה
16. קולומביה
17. ישראל
18. טורקיה
19. ניו זילנד
20. הודו

* לפי דירוג "קונדה נסט טראוולר"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully