וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נבחרו 10 המלונות החדשים והמגניבים בעולם, כולל אחד מישראל

6.9.2018 / 9:37

אתר הנסיעות והתיירות "The Points Guy" בחר את עשרת המלונות המגניבים ביותר שהוקמו בעולם בשנה האחרונה, ושמעניקים לאורחים שלהם חוויה מיוחדת במינה. אחד מהם נפתח השנה בתל אביב ואין בו אפילו דלפק קבלה

צלמים זמניים מורשים

בווידאו: מחנה Little Makalolo, בפארק הלאומי הוואנגה, זימבבואה, שבכתבה

מלון ארט-דקו שבדי שילין אתכם בבניין של בנק ישן, מתחם קאמפינג יוקרתי במעמקי הסוואנה באפריקה, מלון יפני קיצי שתופס אי שלם ומלון בוטיק שיקח אתכם לטיול רגלי בהרי הרוקי - אתר הנסיעות והתיירות "The Points Guy" בחר את עשרת המלונות המגניבים ביותר שהוקמו בעולם בשנה האחרונה ושיעניקו לאורחים שלהם חוויה מיוחדת במינה. ויש ברשימה גם המלצה למלון אחד חדש ומודרני שהוקם בישראל - כזה שאפילו אין בו דלפק קבלה.

TOURISTS, צפון אדמס, מסצ'וסטס, ארצות הברית

ממוקם על שטח ענק של 55 דונם במערב מסצ'וסטס, מלון TOURISTS הוא הנקודה החמה ביותר של אזור ברקשירס (Berkshires) היפהפה, הידוע בשרשרת ההרים הירוקים שלו המשותפים למסצ'וסטס ולקונטיקט. השם של המלון, שבכוונה נכתב באותיות גדולות, הוא מחווה לשלט ישן שהוצב באזור באמצע המאה וכיוון תיירים אל דרך מוהק העתיקה, ששימשה את האינדיאנים.

המלון מציע 48 חדרים צבועים עחיפויי עץ בהיר ברצפה ובתקרה וחלונות גדולים מהם נשקף הנוף המקומי. מדובר במיקום אסטרטגי עבור מי שמטיילים בדרך מוהוק ולאורך שביל האפלצ'ים של צפון אמריקה - אחד משבילי המטיילים הפופולאריים ביותר בעולם, שחוצה את מזרח ארצות הברית.

המחיר: 185 דולרים ללילה.

Bodrum EDITION, בודרום, טורקיה

שוכן במורד גבעה ירוקה אל מול מפרץ שקט ושלושים מטרים של חוף פרטי, זה המלון הראשון של חברת EDITION באזור המזרחי של אירופה, ומרחק של כחצי שעה מנמל התעופה מילאס-בודרום, הופך את ההגעה אליו לנוחה במיוחד. 102 החדרים האלגנטיים שלו נצבעו בגוונים של שנהב ובז' וברובם חלונות ענקיים הפונים לחוף הטורקיז של הים האגאי, אחרים פונים אל גן פרטי מלבלב.

המלון מציע גם סוויטות עם בריכות איפיניטי פרטיות או מרפסות ירוקות, ופועלות בו שתי מסעדות בהובלת השף הפרואני דייגו מוניוז בהן מרכיבים טורקיים פוגשים טכניקות בישול דרום אמריקיות מסורתיות.

המחיר: 409 דולרים ללילה.

Little Makalolo Camp, הפארק הלאומי הוואנגה, זימבבואה

במקור, המחנה הזה נפתח כבר בשנת 1998 במרכז הפארק הלאומי הגדולה ביותר של זימבאבווה, הוואנגה (Hwange National Park), אבל לאחרונה עברו ששת החדרים (או יותר נכון, אוהלי-יוקרה) של המחנה שיפוץ מקיף והוא כעת נפתח מחדש.

המיקום שלו מושלם למי שרוצה חוויית ספארי אפריקאי אמיתית: מכיוון שהוא שוכן בסמוך למקור מים, אורחי המחנה יכולים לצפות במיני החיות המקומיות חולפות הלוך ושוב מהסוואנה אל הלגונות. האוהלים מציעים נוחות מירבית עם בריכות פרטיות ונקודות תצפית אל החיות וחדרי אמבטיה מפנקים עם מקלחות בפנים או מתחת לשמים. המחנה מארגן גם טיולי טבע וביקורים בכפרים מקומיים.

המחיר: 470 דולרים ללילה.

JW Marriott Nashville, נאשוויל, טנסי, ארצות הברית

המלון החדש של רשת מריוט הבינלאומית מצטרף ליותר מ-3,500 הנכסים שלה ברחבי העולם, אבל הוא ככל הנראה אחד היפים, המודרניים והמעוצבים ביותר שלה. לא פחות מ-533 חדרים הוקמו במלון הענק בטנסי בבניין גבוה מחופה זכוכית, ובקומת הגג ה-33 שלו הוקם בר-מסעדה מעוצב עם נוף מדהים של העיר.

המלון עם העיצוב המוקפד והמרשים נמצא רק כמה דקות הליכה ממרכז המוזיקה המפורסם של נאשוויל ומהמוזיאון העירוני ושני חללים ענקיים שלו ישמשו כאולמות ריקודים והופעות.

המחיר: 399 דולרים ללילה.

Banyan Tree Kuala Lumpur, קואלה לומפור, מלזיה

55 החדרים של המלון הזה תופסים את שבע הקומות העליונות של גורד שחקים הממוקם במרכז בירת מלזיה, קואלה למפור. אווירת הספא וההתרגעות היא אלמנט מרכזי של המלון: חדרי האמבטיה המרווחים שלו מצוידים במוצרי אמבט ארומתרפיים יוקרתיים, במקלחות כרומוטרפיות, ובאמבטיות חדישות שהוצבו בסמוך לקירות זכוכית ענקיים המאפשרים התרגעות אל מול קו הרקיע של העיר. במרכז הספא שלו מוצעים מיני טיפולים מעניינים כמו ניקוי דבש כורכום, עיסוי קרקפת ואמבט תה ירוק.

המחיר: 218 דולרים לילה.

Hyatt Regency Seragaki Island, אוקינווה, יפן

זהו מלון יוצא דופן שמוקם על אי זעיר שמחובר לחוף המערבי של האי הראשי של שרשרת איי אוקינאווה, כ-640 קילומטרים דרומית לאיי יפן הראשיים. 334 חדרים הוקמו בו והדרך אליו עוברת בכביש צר על חול מצידי הגלים. האווירה בו היא כמו אתר נופש ימי בפוקט, בבאלי או באנטיגואה: חדרים באווירה קייצית, בריכות מתפתלות בין גנים ירוקים וחופים לבנים.

כדאי לזכור שהחופים והבריכה החיצונית פתוחים רק בעונה, מאפריל עד אוקטובר. בכל חדר יש מרפסת פרטית ונוף אל המים - טורקיז בקרבת האי, כחול עמוק אל עבר האופק של האוקיאנוס השקט.

המחיר: 500 דולרים ללילה.

Caldera House, ג'קסון הול, ויומינג, ארצות הברית

מלון הבוטיק הקטנטן והיוקרתי הזה מכיל רק שמונה חדרים בסגון וינטג' אלגנטי, והוא ממוקדם בלב טטון וילג' (Teton Village), לא רחוק משני הפארקים הלאומיים המפורסמים של המדינה: הפארק הלאומי ילוסטון שבו עוברים חלק מהרי הרוקי, והפארק הלאומי גרנד טיטון הכולל את הפסגות העיקריות ברכס הרי הטיטון.

עבור האורחים שמגיעים בשביל הפסגות המושלגות, מציע המלון בריכת אינפיניטי חיצונית מחוממת ומתחם ספא פרטי ואפילו חנות למכירה ותיקון של ציוד לסקי. המלון מותאם אומנם לטיולי חורף, אבל גם למבקרים בקיץ לא חסר מה לעשות בסביבה: המלון מארגן לאורחיו טיולי רכיבה על סוסים, סיורי צילום חיות בר ואפילו טיול רגלי של יומיים בהרים.

מחיר: 2,500 דולרים ללילה.

LINK hotel & hub, תל אביב, ישראל

כל עוד המונח "מילניאלז" מתאר גם קבוצה דמוגרפית, חברות התיירות רק יגבירו את המאמצים לתפוס את התיירים שמשתייכים לקבוצה הזו - ורשת מלונות דן בישראל אינה יוצאת דופן. מלון LINK שנפתח לאחרונה בשדרות שאול המלך, מכיל 94 חדרים בגודל של עד 40 מ"ר וחלל עבודה משותף שבו אורחים ומבקרים יכולים לעבוד, להיפגש, לשחק, לנוח, לאכול ולשתות - לבד או עם אחרים. הגימיק: המלון מציע לאורחים את LinkApp - אפליקציה המאפשרת מלבד צ'ק אין וצ'ק אאוט (אין דלפק קבלה) גם להזמין את שירותי המלון ולבצע מגוון פונקציות בחדר כמו הפעלת הטלוויזיה או המזגן וכיוון עוצמת האור.

מחיר: 170 דולרים ללילה.

עוד באותו נושא

מתחברים לצעירים: רשת מלונות דן פותחת את מלון LINK בתל אביב

לכתבה המלאה

Bank Hotel, שטוקהולם, שבדיה

השם של המלון הזה רומז על עברו, והוא אכן נפתח לאחרונה במבנה שהיה פעם בנק שנבנה בשנת 1910 באחת השכונות היפות ביותר של בירת שבדיה, בסמוך למפרץ נוברוביקן (Nybroviken), שממנו אפשר לתפוס מעבורת למיני איים מרוחקים.

הבעלים, האדריכל והמעצבים של המלון הקפידו לשמר את ההיסטוריה של הבניין ואת ארכיטקטורת האר-דקו הייחודית שלו, ובלובי המלון וב-115 החדרים שלו נשתמרו מוטיביים עיצוביים מאותה התקופה. חלל הבנק המרכזי הוא כיום מסעדה צרפתית ואיטלקית, וישנן שש קטגוריות של סוויטות שכל אחת מהן כוללת חדר אמבטיה משיש וברונזה, חלונות ארוכים ומצעים מקטיפה.

מחיר: 225 דולרים ללילה.

The Source Hotel, דנוור, קולורדו, ארצות הברית

זה לא רק בית מלון, אלא מרכז של שוק אוכל עם יותר מ-25 מסעדות, דוכנים וספקים של מזון ומטעמים. כמתחם, מרכז המזון הזה הולך אחורה עד לשנת 1800, אבל הוא הוסב להיכל אוכל מודרני בשנת 2013 והחודש נחנך בו גם מלון "The Source" שצופה אל נהר דנבר.

מאה החדרים שלו עוצבו בסגנון שבדי-יפני תעשייתי עם עמודי בטון חשוף עבים המאוזנים על ידי עץ בהיר, חלונות גדולים ובריכה חיצונית. ביום בהיר בקולורדו קו הרקיע של דנוור והנוף של הרי הרוקי הם התצוגה הטובה ביותר שאפשר לבקש, ואפילו לא צריך לקום מהמיטה.

המחיר: 250 דולרים ללילה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully