וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתכננים על אבו דאבי? צמיד מעקב נגד קורונה יוצמד לכל תייר

מתכננים על אבו דאבי? מעכשיו כל מי שמגיע מחויב לענוד צמיד מעקב חכם, למניעת התפשטות הקורונה. ואם אתם חושבים שיוותרו לכם על בידוד של שבועיים, אתם טועים

בווידאו: הצצה לטיסה ההיסטורית לאבו דאבי/צילום: ברק רביד, רויטרס, עריכה: איתי עמרם

(בווידאו: הטיסה ההיסטורית לאבו דאבי, 31.08.20)

חברת התעופה הלאומית של אבו דאבי, איתיחאד איירווייס (Etihad Airways), פרסמה הודעה לפיה על כל הנוסעים הנוחתים באמירות חלה חובה לענוד צמיד מעקב אלקטרוני, במטרה להבטיח את קיום כללי הסגר, וזאת במטרה למנוע התפרצות נוספת של מגפת הקורונה.

אמצעי זה מתווסף לחובה לבצע בדיקת קורונה בתוך 96 שעות ממועד הטיסה, וזאת ללא כל קשר ליעדם הסופי (כלומר, גם בכל הקשור לטיסות קונקשן).

בעת שנוסעי החברה יורדים מהמטוס ופוקדים את נמל התעופה, הם יחלפו לצד חיישני חום שימדדו את טמפרטורת גופם וכן יעברו בדיקות קורונה נוספות. בהמשך, יהיה עליהם להיכנס לבידוד למשך 14 ימים והם יידרשו לענוד את הצמיד האלקטרוני, שאותו יקבלו עם הגעתם לנמל התעופה.

מטוס אל על נוחת באבו דאבי. רויטרס
בידוד וצמיד למגיעים. מטוס אל על נוחת באבו דאבי בחודש שעבר/רויטרס

גל שני גם באיחוד האמירויות הערביות

אתר "לונלי פלנט" מדווח כי בדומה למדינות רבות אחרות, גם באיחוד האמירויות הערביות עדים לתחילתו של גל שני במגפת הקורונה, וזאת לאחר מגמת ירידה במספר החולים בחודשים האחרונים. עם זאת, מספר המתים נותר נמוך במידה רבה, ביחס לחודשים אפריל ומאי, בשיאה של ההתפרצות.

עם זאת, מאז שפרצה המגפה, מספר השיא של מספר החולים היומי באיחוד האמירויות נרשם ב-12 בספטמבר.

בנמלי התעופה הבינלאומיים של איחוד האמירויות, שהיו עד פרוץ המגפה מההומים ביותר בעולם, עשו שימוש במספר אמצעים חדשניים בכדי להילחם בנגיף. כך למשל, בחודש שעבר הוכשרו בדובאי כלבי גישוש לאתר חולים בקרב הנוסעים. בנוסף, בחברת התעופה אף הבטיחו לנוסעים כיסוי מלא של ההוצאות הרפואיות, אם יאובחנו כחולים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully