וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אין טיסות? קו אוטובוס חדש בין ניו דלהי ל...לונדון (ב-70 ימים)

יוזמה מקורית וחווייתית במיוחד: אוטובוס יוקרתי שינוע בין שני היעדים ויכלול טיולים וביקור באטרקציות על הדרך. 20 נוסעים, 18 מדינות ו-70 ימים. וזה הרבה (!) יותר יקר מטיסה

צילום: איל שפירא עריכה: ליאור נאור

(בווידאו: הישראלי שהפך אוטובוס לבית ומטייל בכל הארץ)

האם הייתם עורכים מסע סובב (חצי) עולם באמצעות אוטובוס? בחברת התיירות Adventures Overland מקווים שיהיו רבים שיענו על שאלה זו בחיוב.

החברה צפויה לחנוך קו אוטובוס שייצא מניו דלהי שבהודו ויגיע בסופו של דבר ליעדו, בלונדון. זאת כמובן, מבלי לערב כלל טיסות.

זהו קו אוטובוס ראשון מסוגו בין שני היעדים הללו, והוא יאכלס 20 נוסעים שיתענגו על אוטובוס יוקרתי ומפואר. מסעות אלו יהיו בהשראת "אוטובוסי ההיפים" שחלפו בין יבשות העולם בשנות החמישים והשישים של המאה שעברה.

בדרכו, יחלוף האוטובוס ב-18 מדינות והמסע כולו יימשך 70 ימים. באתר החברה מתבקשים הנוסעים להצטייד בדרכון בתוקף, שבו לפחות 20 עמודים ריקים.

אוטובוס מניו דלהי ללונדון ב-70 שעות. צילום מסך, אתר רשמי
המסע כולו יימשך 70 ימים. האוטובוס שינוע בקו דלהי-לונדון/אתר רשמי, צילום מסך

הנסיעה כולה: כ-20,000 ק"מ

במהלך הנסיעה, יוזמנו הנוסעים לדלג בין אטרקציות ידועות: לבקר בפגודות של מיאנמר (בורמה), להתהלך במרומי החומה הסינית, לחקור לעומק את הערים מוסקבה ופראג ועוד. בנוסף, בכל מדינה ומדינה, יצטרפו לאוטובוס מדריכים מקומיים. הנסיעה כולה תארך כ-20,000 ק"מ.

רשת CNN מדווחת כי חברת Adventures Overland הוקמו על ידי צמד היזמים והמטיילים המושבעים טושר אגארוואל וסנג'יי מאדאן. "הרעיון נולד בהשראת נסיעת סולו מדהימה שערכתי מלונדון לניו דלהי עוד בשנת 2010", מספר אגארוואל. "מדובר במסע פנטסטי לחלוטין".

מאז הקמת החברה, כבר בוצעו שלוש נסיעות כאלו, אך אלו נערכו באמצעות מכוניות פרטיות של המטיילים, שנעו בשיירה בין המדינות. "עם זאת, מטיילים רבים מעוניינים לחוות את המסעות היבשתיים הללו, אבל הם לא ממש רוצים לנהוג", הוא מסביר. "כך הגענו לרעיון של אוטובוס שינוע בין שני היעדים, בו ניתן לשבת בנוחות ולצאת למסע הארוך".

עוד בוואלה!

המשפחה שהפכה אוטובוס לבית על גלגלים, ונהנית מכל רגע

לכתבה המלאה
אוטובוס מניו דלהי ללונדון ב-70 שעות. צילום מסך, אתר רשמי
"הרעיון נולד בהשראת נסיעת סולו שערך אחד היזמים מלונדון לניו דלהי ב-2010/אתר רשמי, צילום מסך

20,000 דולר ואתם בפנים

הנסיעה הראשונה צפויה להיערך בחודש מאי 2021, וזאת תחת המגבלות שכופה מגפת הקורונה. "הזמן הטוב ביותר לערוך בו מסע מסוג זה הוא בין אפריל ליוני. זאת בשל מזג האוויר הנוח, בעיקר בעת חציית שרשרות ההרים של סין וקירגיזסטן", מסביר אגארוואל.

המסע הזה בהחלט לא יהיה זול, וצמד היזמים מעריך כי המחיר יעמוד על 20,000 דולרים בקירוב. עם זאת, ניתן לצאת רק לחלק מהמסע, המחולק לארבעה מקטעים. קו האוטובוס יהיה כמובן דו-כיווני, ולאחר ההגעה ללונדון, יעלו על האוטובוס 20 נוסעים חדשים, שיעשו את הדרך ההפוכה, אל ניו דלהי.

אגארוואל מבטיח כי מדובר ב"טיול של פעם בחיים", ומתאר עד כמה מופלא הנוף המתחלף במהלכו. "זו חוויה שיכולה להתרחש רק במסעות יבשתיים", הוא אומר, ומציין כי בטיולי שיירת המכוניות הקודמים, גיל המטיילים נע מחמש ועד 75.

מאז שפורסמה היוזמה החדשה, הוצפו השניים בהודעות של לקוחות פוטנציאליים, כאשר כ-40,000 איש כבר הביעו עניין להצטרף. "ציפינו לתגובות חיוביות, אבל בהחלט לא ציפינו לכזו כמות של תגובות", הם אומרים.

את תכנית המסע המפורטת ניתן למצוא באתר החברה: https://adventuresoverland.com/

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully