וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פאן לה: תינוקת נולד בטיסה ותזכה למיליון נקודות טיסה

הטסים בחברת "סבו פסיפיק" מדובאי לפיליפינים זכו בחוויה מפתיעה במיוחד: נוסעת שחשה צירים כ-5 שעות אחרי ההמראה, ילדה באוויר חודשיים לפני הזמן הצפוי. הנוסעת הצעירה תקבל מיליון מייל בנקודות טיסה, אבל איזו אזרחות תהיה לו?

דיילות מיילדות נוסעת בטיסה/The Kitchen Doc, youtube

בווידאו: צפו בדיילות אוויר מיילדות נוסעת בטיסה לארה"ב

אם לא לוקחים בחשבון את הכמות הבלתי מוגבלת של מיץ עגבניות, אין ספק כי טיסות אינן תענוג גדול - במיוחד בימים אלו, של שיא העונה.

עם זאת, נוסעי טיסה מדובאי לפיליפינים, של חברת התעופה הפיליפינית "סבו פסיפיק" (Cebu Pacific Air), זכו בחוויה מפתיעה במיוחד: לידה שהתרחשה באוויר. אחת הנוסעות, מיסי ברברייב אומנדל מהפיליפינים, שיתפה את העולם בסיפור הבלתי שגרתי, באמצעות סטטוס נרגש שהעלתה בדף הפייסבוק שלה.

היא מספרת כי במהלך הטיסה, כחמש שעות לאחר ההמראה, החלה אחת הנוסעות לחוש בצירים, שהגיעו כחודשיים לפני תאריך הלידה הצפוי. צוות הדיילים דאג להעבירה אל קדמת המטוס, כדי שתוכל ללדת בנוחות יחסית. למזלה של היולדת, במטוס היו שתי אחיות מוסמכות שסייעו לה.

"כל מה ששמענו היה חצי צווחה, וכמה שניות לאחר מכן כבר נוספו לה צווחות בכי זעירות וחמודות - כך ידענו שתינוקת נולדה", כתבה מיסי. "למרבה המזל, נדרשה 'דחיפה' אחת בלבד, וכעבור כמה דקות, הנוסעת כבר קמה וחזרה למושב המקורי שלה, עם התינוקת חבוקה בזרועותיה".

הנוסעים ואנשי הצוות כאחד מיהרו לסייע, ובמהלך הטיסה כבר העבירו ליולדת הטרייה בגדי תינוקות ואף סייעו ברחיצתה של העוללה, שככל הנראה תיקרא בשם Haven (חוף מבטחים).
עם זאת, הטייסים לא לקחו סיכון, הסיטו את הטיסה ונחתו בהודו, כדי שהאם וילדתה יזכו לקבל השגחה רפואית הולמת - במיוחד לאור העובדה כי הלידה התרחשה כחודשיים לפני המועד הצפוי. עוד סיפרה מיסי, שה"קונקשן" הייחודי הזה האריך את זמן ההגעה הביתה מ-9 ל-18 שעות, אך אף אחד לא התלונן.

ומה באשר לאזרחות של התינוקת? מיסי כותבת כי במקרים מסוימים, מי שנולד במהלך טיסה, זוכה לקבל - לצד האזרחות הרשמית שלו - גם את האזרחות של המדינה שבה נוחת המטוס. במקרה זה: הודו.

מבחינת התינוקת, הסוף הטוב הוא רק תחילתו של הסיפור הטוב: מגזין The Cut דיווח, כי הנוסעת הטריה תזכה לטיסות חינם בחברת התעופה למשך כל חייה, אולם המתנה הנהדרת התבררה כלא נכונה. עם זאת, התינוקת תזכה לטיסות חינם בשווי של מיליון מייל, שגם זה מבטיח לה לטוס חינם במשך שנים ארוכות.

לאחר שאלפי גולשים שיתפו את הסטטוס שלה, כתבה מיסי כי "זה משהו שרואים רק בסרטים, ואנחנו בני מזל שיכולנו להיות עדים לפלא הבריאה הזה. הסיבה שאני משתפת את הסיפור היא בגלל שהוא כה מעורר השראה. לרגע לא חשבתי שהפוסט שלי יהיה כה ויראלי".

תינוק נולד במהלך טיסה ויזכה לטיסות לכל חייו. Missy Berberabe Umandal/Facebook, אתר רשמי
היולדת והנוסעת המתמידה של העתיד/אתר רשמי, Missy Berberabe Umandal/Facebook

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully