וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תיעוד קשה לצפייה: הלך לעבודה וכמעט נטרף על ידי דוב

31.7.2020 / 0:00

אזרח הודי הלך לעבודה אלא שפתאום הותקף על ידי דוב משוטט שניסה לטרוף אותו. עוברים ושבים הצילו אותו מהמתלעות של הדוב אבל הוא נפצע בצורה קשה והובהל לבית חולים

INDIA PHOTO AGENCY

בסרטון: הדוב תופס את האזרח ההודי

סרטון מפחיד תיעד את הרגע בו אדם בן 55 נפצע באורח קשה אחרי שהוא הותקף על ידי דוב בדרכו לעבודה. התקרית התרחשה ב-9 ביולי בשופליאן חג' שבמחוז בודגם במרכז קשמיר, הודו.

לפי דיווחים בתקשורת המקומית, האדם שהותקף הוא גולם קדיר סיח, שעזב את ביתו והיה בדרכו לעבודה כשהוא הותקף על ידי הדוב שהשאיר אותו עם פציעות רציניות. הרשויות סיפרו שהאדם הוצל על ידי עוברים ושבים שנלחמו בחיה.

אדם הודי מותקף על ידי דוב. צילום מסך, צילום מסך
התקיפה של הדוב/צילום מסך, צילום מסך
אדם הודי מותקף על ידי דוב. צילום מסך, צילום מסך
העזרה שהצילה את המותקף מהדוב/צילום מסך, צילום מסך

הסרטון מראה את גולם נאבק כדי להשתחרר מהדוב שנאחז בו, תופס אותו ומנסה לטרוף אותו כשהוא מנסה לברוח. אדם נוסף מתערב ומכה את הדוב התוקף עם מקל גדול בשעה שגולם מצליח להשתחרר ממנו. הדוב משחרר את אחיזתו בגולם, מנסה עוד קצת לרדוף אחריו אבל מוותר. לאחר התקיפה גולם הועבר לבית חולים מקומי ולאחר מכן לבית החולים הגדול יותר בעיר הסמוכה סרינאגר לטיפול נוסף.

התקרית המפחידה הזו היא האחרונה בשורת מקרים של תקיפות דובים בשבועות האחרונים במחוזות ג'מו וקשמיר. ב-21.6 דווח על מורה בבית ספר, אשתו ותלמיד שלו שהותקפו על ידי דוב ונפצעו באורח קשה וקודם לכם דווח בתקשורת המקומית על לפחות שלושה מקרים נוספים של בני אדם שנפצעו קשה מתקיפת דובים בדרום קשמיר. אנשי מחלקחת חיות הבר במחוז קשמיר הורו לאנשים ללכוד, להרדים או להבריח את הדובים חזרה ליערות במקרה של תקיפה של בני אדם.

  • עוד באותו נושא:
  • דוב
  • הודו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully