וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לתפוס רילקסססס: גן חיות בפיליפינים מציע מסאז' עם נחש פיתון

15.8.2018 / 10:05

למה שלא תשכבו ותירגעו, מיד יתחיל המסאז': גן חיות בפיליפינים מציע עיסוי של 15 דקות עם נחש פיתון בורמזי במשקל של יותר מ-50 ק"ג. אבל דאגה, "לפני כל טיפול הנחשים מקבלים אוכל כדי שיהיו רגועים", מבטיח מנהל גן החיות

מסאז' עם נחש פיתון בגן חיות בפיליפינים/FACEBOOK

גן חיות בפיליפינים מציע לתיירים אטרקציה מרגיעה במיוחד: טיפול עיסוי והרפיית שרירים באדיבותו של אחד מדיירי גן החיות - פיתון בורמזי, אחד הנחשים הגדולים ביותר בעולם, ששוקל יותר מ-50 קילו.

מי שיהיו אמיצים מספיק כדי לשים את מבטחם ביצור קר-הדם והחלקלק הזה יוכלו ליהנות מעיסוי קריר ומרענן במיוחד. "המפתח להנאה מעיסוי הנחש הוא להירגע, כמו מכל עיסוי אחר", אומר אחד העובדים בפארק התנינים של דבאו סיטי (Crocodile Park in Davao City) בפיליפינים, שמציין כי כל עיסוי נמשך בין 10 ל-15 דקות.

נחשי הפיתון הבורמזי נפוצים במדינות מזרח אסיה, בעיקר באזורים שבסמוך למים, וכנחשים טורפים התזונה שלהם מתבססת בעיקר על עופות ויונקים קטנים. הם נועצים את שיניהם בטרף ואז כורכים סביבו את גופם וחונקים אותו. אבל בגן התנינים הפיליפיני, מדגישים כי אין בטיפול שהם מעניקים כל סכנה ממשית.

"נחשי הפיתון הבורמזי הם מאוד ידידותיים", אמר מנהל המקום ג'ובאני רומרטה לדיילי מייל. "הנחשים לא תוקפים כל עוד לא פוגעים בהם, ובחרנו להשתמש בנחשי פיתון כיוון שהם לא ארסיים". הוא הוסיף כי לפני כל טיפול הנחשים מקבלים אוכל כדי שיהיו רגועים. "מצאנו כי הם מספקים את האיזון המושלם בין לחץ על השרירים ותחושה מרעננת, בשל העור הקשקשי והקר", הוסיף.

לדבריה של רנאלן יאינגה, התיירת שמופיעה בתמונות, הטיפול "שווה את העלות של 100 פסו פיליפיני (כ-7 שקלים). אחרי שנרגעתי קצת זה היה ממש נחמד, העור קר מאוד ומרגיע. אבל בהתחלה הייתי קצת מתוחה". למה? לא קשה לנחש.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully