וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכירו את מושבי העתיד במטוסים: גם בשכיבה, גם ריחוק חברתי

חברת עיצוב אמריקנית מציעה לשנות את עולם התעופה ולהתאים את המושבים במטוסים לעידן הקורונה, כך שגם תוכלו לשכב בנוחות במחלקת תיירים וגם תיהנו מריחוק חברתי. כך זה יעבוד

מושבים לטיסה בעידן הקורונה/הדמיה: Zephyr Aerospace

בעידן שבו כולם מחפשים יותר הגנה מהידבקות בנגיף הקורונה במטוסים, מגיעה חברת הסטארט-אפ האמריקנית "זפיר אירוספייס" (Zephyr Aerospace) ומציעה את עתיד ההושבה במטוסים, שגם מספק ריחוק חברתי וגם נוחות.

זפיר חשפה לאחרונה את עיצוב מושבי המטוסים העתידיים שלה, שהם שילוב של מושב ומיטה במחלקות תיירים. המושב החדש, העונה "מושב זפיר" (Zephyr seat) יתאים לפי החברה, למטוסים מסחריים קיימים של היצרניות בואינג ואיירבוס בתצורה הפופולרית של המושבים: 2-4-2, ויעניק גם את מידת הריחוק החברתי הנחוצה.

מושבים לטיסה בעידן הקורונה. Zephyr Aerospace, אתר רשמי
המושב שיהפוך למיטה וגם יבודד אתכם. "מושב זפיר"/אתר רשמי, Zephyr Aerospace
מושבים לטיסה בעידן הקורונה. Zephyr Aerospace, אתר רשמי
תמיד חלמנו לישון במחלקת תיירים. האם בקרוב גם נצליח?/אתר רשמי, Zephyr Aerospace

99% מהמושבים במחלקות התיירים זקופים

מרבית מושבי התעופה בעולם לא השתנו מאז שנות ה-70. 99 אחוזים מכל המושבים במחלקות התיירים קבועים כך שהמשענת זקופה וכמעט בלתי אפשרי לישון עליהם, מה שמכריח את הנוסעים "לייצר" תנוחות לא טבעיות לאורך פרקי זמן ארוכים בטיסה העלולים לפגוע בבריאות. שדרוג למחלקה ראשונה הוא גם לא אופציה עבור מרבית הנוסעים בגלל העלויות הגבוהות, ואלו שכן מוכנים לשלם יותר עבור מעט נוחות, יזכו במקומות ישיבה ברמה מעט טובה יותר במחלקת תיירים פלוס (או אקונומי פרימיום), שבהם רק שטח רחב יותר לרגליים אבל השטחת מושב כמעט זהה.

"אנחנו מאמינים שסוג חדש של נוסעים יהיה מעוניין בפרטיות או ירצה לשלם אקסטרה עבורה, כמו שהם יהיו מוכנים לשלם עבור האפשרות לישון", אמר ג'פרי אוניל, המייסד והיו"ר של "זפיר אירוספייס" ל-CNN. אוניל הושפע מטיסה שחווה בין סינגפור לניו יורק, שהיתה בעבר הטיסה הארוכה בעולם, שבה לא הצליח לישון, מה שהניע אותו לחשוב על פתרון יצירתי.

עוד בוואלה!

בקרוב: כך נשתמש בשירותים במטוס מבלי לגעת

לכתבה המלאה
מושבים לטיסה בעידן הקורונה. Zephyr Aerospace, אתר רשמי
המושב ייפתח למיטה. חלום!/אתר רשמי, Zephyr Aerospace
מושבים לטיסה בעידן הקורונה. Zephyr Aerospace, אתר רשמי
ריחוק וגם נוחות. המושב הדו-קומתי של "זפיר"/אתר רשמי, Zephyr Aerospace

המושב תוכנן לטיסות ארוכות

כאן נכנס המודל של מושב הזפיר, שתוכנן לנוסעים במחלקת תיירים בטיסות למרחקים ארוכים. העיצוב של המושב, שעליו הוגש כבר פטנט בארה"ב, מציג אפשרות ישיבה בעלת ריחוק חברתי שתכליתה לשנות את כל ענף התעופה בעולם, ולהפוך את הטיסה לנוחה לכל הנוסעים בכך שהוא מציע נוחות ופרטיות של נוסע בתא בודד.

העיצוב של מושב הזפיר מאפשר לנוסעים פונקציונליות מרובה: הם יכולים לשכב בצורה שטוחה לחלוטין, להישען לאחור או לשבת זקופים כאשר רגליהם מתוחות עד הסוף. על ידי שימוש בתצורת ישיבה חדשנית, שבה נוסע יושב מעל נוסע, ניתן להחזיר כל מושב זפיר למקומו הקיים במטוס ללא אובדן צפיפות הישיבה. התשתית האדריכלית הפשוטה של המושב מאפשרת התאמה אישית לחברות תעופה שונות, ומאפשרת להן להתאים את גרסת המושב שלהן בהתאם לשוק, למציאויות תפעוליות, לשונות תרבותיות ומיתוג.

מושבים לטיסה בעידן הקורונה. Zephyr Aerospace, אתר רשמי
מושבים לטיסה בעידן הקורונה/אתר רשמי, Zephyr Aerospace
מושבים לטיסה בעידן הקורונה. Zephyr Aerospace, אתר רשמי
יהיה ניתן לשכב, להישען לאחור או לשבת זקופים עם רגליהם מתוחות/אתר רשמי, Zephyr Aerospace
מושבים לטיסה בעידן הקורונה. Zephyr Aerospace, אתר רשמי
הנוסעים ישבו זה מעל לזה/אתר רשמי, Zephyr Aerospace

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully