וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שיא הגועל: נוסע צולם כשהוא מקלף עור מכף הרגל בעזרת הזרת

18.12.2019 / 8:26

כנראה שאין גבול לגועל שאפשר לראות במטוס: הפעם תועד נוסע כשהוא מקלף את עור עקב הרגל שלו בעזרת הזרת שלו. הנוסע תועד על ידי הנוסע שישב לידו, ועורר סערה גדולה של תגובות. האם להעיר לו או פשוט להתעלם? המראות קשים, יונית

אשה מגלחת רגליים בבריכה במלון/צילום: reddit

בסרטון: אשה צולמה כשהיא מגלחת רגליים בבריכה במלון

לא ייאמן שעדיין יש נוסעים שטס בעולם, וגם בישראל, שנשארים עם רגליים יחפות במהלך הטיסה, מהלכים במעברים המלוכלכים והמזוהמים של המטוס ללא נעליים, כפכפים או לפחות גרביים. אבל עזבו את הקטע הבריאותי - מה עם הקטע הוויזואלי, הסירחון ושאר מראות קשים שנוסעים צריכים להתמודד איתם בגלל שיש מי שיותר נוח לו לשחרר את כפות רגליו/ה לחופשי?!

למה אסור לכם יותר לעולם לחלוץ נעליים במטוס

וכן, יש עדיין נוסעים שלא מעודכנים כנראה באתיקה בכל מה שנוגע לטיסות. למרות שמחקר אחרון בנושא מצביע על כך שכפות רגליים חשופות הן דבר שיותר מקובל בקרב נוסעים צעירים, הקונצנזוס הכללי מראה ש-55 אחוזים מהציבור האמריקני הבוגר מתעקש שנשאיר את הרגליים שלנו מכוסות בטיסה.

אבל יש את יוצאי הדופן, כמובן, שלא רק שחושפים כפות רגליים, אלא גם מגדילים ו"פותחים" סלון לטיפוח העור והציפורניים באוויר. סרטון חדש שעלה לאוויר לאחרונה בחשבון האינסטגרם Passenger Shaming, שמתעד התנהגויות מבישות של נוסעים בעולם, חושף נוסע שלא רק טס כשרגליו יחפות אלא גם מוריד את העור היבש שמסביב לעקב בעזרת הזרת שלו. היש מגעיל מזה?! הנוסע תועד על ידי הנוסע שישב ממש לידו - אומץ לב או גועל? תחליטו אתם.

המראות קשים, יונית: צפו בנוסע בזמן "טיפוח" כף הרגל

האם להעיר או להתעלם?

"כל מיני דברים שהם 'ממש לא' קורים בסרטון הזה", נכתב בווידאו שבו פניו של הנוסע מטושטשים, וטוב שכך כיוון שהתגובות של הגולשים נעות בין גועל, כעס ובלבול.

"אני לא בסדר כשאני רואה את זה", נכתב באחת התגובות. "העובדה שמישהו יושב שם, מצלם את זה ופשוט מקבל את זה היא פשוט מטורפת". מגיב אחר כתב, שזו אחת הסיבות שהוא טס במחלקה ראשונה, למרות שאין כל "חוק" שאומר שנוסעי פירסט קלאס מחויבים לשמור על אתיקה באוויר.

מגיבים אחרים החלו להתדיין, האם יהיה זה נאות להעיר לנוסע כזה, או פשוט לבקש לעבור מושב. אבל ככלל, המגיבים נחלקו בדעותיהם לגבי מה הדרך הנכונה לנהוג במצב שכזה. בעוד רבים פשוט יעברו מושב (אם יש פנוי) ולא יגידו דבר כדי להיות "מנומסים", אחרים טענו שהם היו מבקשים מהנוסע לחדול מ"הטיפוח".

ומה דעתכם: הייתם מעירים לנוסע שמקלף עור מהרגליים בטיסה? טקבקו לנו!

  • עוד באותו נושא:
  • טיסות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully