וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העיקר שלא תרגישו (מ)בודדים: דמויות מקרטון שולבו במסעדה באוסטרליה

בלי קורונה, אבל עם מגבלות חברתיות: בעל מסעדה באוסטרליה מקל על תחושת הריקנות של לקוחותיו הספורים באמצעים יוצאי דופן. גימיקים נוספים: סאונד של קולות פטפוט אנושי ובובות תצוגה ש"שותות" יין

כאשר תסעדו במסעדת Five Dock Dining בסידני שבאוסטרליה, מי שיארח לכם לחברה הן בעיקר דמויות קרטון מעוצבות.

זוהי דרכו של בעל המסעדה להתמודד עם החזרה לשגרה, לאחר ששיא מגיפת הקורונה חלף, אך איסורים רבים עדיין קיימים. הוא אף מתכנן להשמיע במערכת הסאונד של המסעדה קולות פטפוט ברקע.

ממשלת מדינת ניו סאות' ויילס שבאוסטרליה, הכריזה לפני מספר ימים על הקלות רבות בכל הקשור להתקהלות חברתית. וכך, בתי קפה, מסעדות וחדרי אוכל בבתי מלון שבו לפעילות, אך זו מוגבלת לעד עשרה סועדים בלבד בכל רגע נתון.

מגבלת הסועדים הציבה אתגר בפני בעל המסעדה, פרנק אנג'לטה. זאת מאחר שמדובר במסעדה גדולה למדי מבחינת שטחה, ותחושת הבדידות והריקנות עשויה להתעצם כאשר שוהים בה עשרה סועדים בלבד.

מסעדת Five Dock Dining בסידני

הדמויות הגיעו - וההזמנות זורמות

באמצעות דמויות הקרטון וקולות הרקע, הוא מקווה כי הלקוחות יחושו בנוח יותר. "אני מקווה שזה ישתלם", הוא אמר בראיון לרשת טלוויזיה מקומית. ואכן, נדמה שהוא בהחלט צודק, מאחר שעם הפרסום בעניין זה, החלו לזרום ההזמנות למקום.

וכך, ביום שישי האחרון, היום שבו נפתחו שוב המסעדות באזור זה של אוסטרליה, הציעה המסעדה תפריט קבוע של 65 דולר לאדם, הכולל סעודה מלאה מכל מה שמוצע בתפריט - מניוקי סרטנים דרך קרפצ'יו טונה ועד קינוחים כגון טירמיסו.

זוהי אינה המסעדה היחידה שעושה שימוש בדמויות מלאכותיות. במסעדת The Inn בוושינגטון, וירג'יניה שבארצות הברית הוחלט לשלב בובות חלון ראווה, ולהושיבן לצד השולחנות. זאת במטרה להזכיר לסועדים לשמור על מרחק חברתי סביר אלו מאלו.

פטריק אוקונל, שף המסעדה, אף פנה בעניין אל חברה המציעה ביגוד לתיאטראות, בכדי להלביש את הבובות בהתאם. הוחלט על סגנון לבוש של שנות ה-40, כאשר גם לכוסות הזכוכית של הבובות יימזג יין. זאת כאשר יתקבל האישור לפתוח את המסעדות באזור, מה שצפוי להתרחש בסוף חודש מאי.

עוד בוואלה!

בעולם ממליצים: "כשהקורונה תיגמר, כדאי לצאת לחופשה בתל אביב"

לכתבה המלאה

גם לבובות יימזג יין. מסעדת The Inn at Little Washington

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully