וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הטיסה הארוכה ביותר לארץ: אל על תטוס מחרתיים מאוסטרליה לישראל

31.3.2020 / 18:26

חברת התעופה הישראלית, שאומנם קרקעה את מטוסי הנוסעים שלה, תפעיל את הטיסה הארוכה בתולדות התעופה הישראלית, ממלבורן שבאוסטרליה לתל אביב, כדי לחלץ ישראלים. משך הטיסה הצפוי: 17 שעות ו-40 דקות

עריכה: אביחי

בווידאו: אל על הוציאה טיסת חילוץ לישראל מקולומביה

חברת אל על, שהשביתה בשבוע שעבר את כל טיסותיה עקב משבר הקורונה, מתמקדת בימים אלה בטיסות חילוץ של ישראלים בעולם ובטיסות מטען, וביום חמישי הקרוב תבצע את הטיסה הארוכה בתולדותיה - מאוסטרליה לישראל - שתהיה גם הארוכה ביותר בתולדות ענף התעופה הישראלי.

החברה נערכת להפעלת טיסה ישירה, ללא חניית ביניים, ממלבורן לתל אביב, בהמשך לבקשת שר החוץ ח"כ ישראל כ"ץ, עבור מבצע חילוץ להשבת ישראלים ארצה. הטיסה מישראל למלבורן תצא מחר, ואילו הטיסה ממלבורן לתל אביב תצא מחרתיים בשעה 22:00 שעון מקומי. אורך הטיסה צפוי להיות כ-17 שעות ו-40 דקות.

מחיר כרטיס טיסה לאדם יעמוד על 2,480 דולרים. במידה ויאזלו המקומות בטיסה זו, מבקשים באל על כי ציבור הנוסעים יירשם ברשימת המתנה. בהתאם למידת הצורך, החברה תפעיל טיסה נוספת.

נוסעים המחזיקים בכרטיסי טיסה של אל על עם חזרה מאוסטרליה או ניו זילנד, רשאים להקדים שובם ארצה באמצעות טיסה זו ללא עלות.

מטוס הדרימליינר בואינג 787 של אל על נחת לראשונה בישראל. יח"צ אל על, מערכת וואלה! NEWS
תפעיל את הטיסה הארוכה ביותר לישראל. אל על/מערכת וואלה! NEWS, יח"צ אל על

הטיסה השנייה של אל על מאוסטרליה

כזכור, פרסמנו כאן בחודש דצמבר האחרון, כי אל על מעוניינת להפעיל שלוש טיסות הלוך-חזור לאוסטרליה בחודשים אפריל ומאי 2020. אלו היו מתוכננות טיסות ניסוי של נוסעים, והנה חזונה של החברה אומנם מתממש, והיא תטוס לאוסטרליה וממנה בחודש אפריל, אבל לא לפי המטרה שאליה כיוונה. לכך מצטרפת טיסת החילוץ של אל על מעיר אחרת באוסטרליה, פרת', שנחתה בנתב"ג ב-25 במרץ.

בנוסף, אל על הפעילה בימים האחרונים כמה טיסות שמטרתן חילוץ ישראלים מהעולם. כך למשל, הטיסה החברה ישראלים שנתקעו בפרו, בקוסטה ריקה ובקולומביה.

  • עוד באותו נושא:
  • אל על

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully