וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

1,200 דולר: אל על חשפה את המחיר לטיסות לאוסטרליה

10.12.2019 / 8:22

כפי שפורסם בוואלה!, חברת התעופה הישראלית הודיעה שתפעיל 3 טיסות הלוך-חזור לאוסטרליה בחודשים אפריל ומאי 2020. המחיר די מוזל ועומד על 1,199 דולרים בלבד. החברה: "הטיסות יתבצעו בכפוף לקבלת אישורים"

מיזם של אל על להכשרת טייסים מסחריים ללא רקע או ניסיון/צילום: יותם רונן וה-youtube של Aviator College, עריכה: ניב מעוז

אל על הודיעה היום (ג') כי תפעיל שלוש טיסות ישירות שבועיות למלבורן, אוסטרליה, החל מהשנה הבאה. עם זאת, הודיעה החברה, "הטיסות יתבצעו בכפוף לקבלת אישורים רגולטוריים, במסגרת בחינה מסחרית שהחברה מבצעת בנוגע לפעילות קבועה לאוסטרליה עליה יוחלט בחודשים הקרובים". כלומר, שום דבר עוד לא בטוח. בנוסף, הטיסות יתקיימו במשך חודשיים בלבד - במהלך החודשים אפריל ומאי 2020 - ובסך הכל כרגע שלוש טיסות הלוך-חזור בלבד.

בתוך כך, אל על כבר חושפת את תאריכי הטיסות שעוד לא אושרו:
• המראות מתל אביב למלבורן, ימי חמישי, LY087: 2/4/20, 23/4/20, 14/5/20
• המראות ממלבורן לתל אביב, מוצאי שבת, LY088: 4/4/20, 25/4/20, 16/5/20

בנוסף, חושפת החברה את מחיר הטיסות הלוך-חזור: החל מ- 1,199 דולרים. המחיר כולל מיסי נמל, כבודה והושבה. יש לציין, כי המחיר נראה על פניו מוזל מדי לקו בן 18-16 שעות - הקו הארוך ביותר של אל על בהיסטוריה - מה שיצריך עלויות דלק גבוהות, עם זאת במערכת ההזמנות של אל על הטיסות כבר מופיעות במחיר הנ"ל.

הטיסות יבוצעו במטוסי ה-787 דרימליינר של החברה, ויציעו שלוש מחלקות שירות: תיירים, פרימיום ועסקים. יהיה ניתן לשלב את הטיסות הישירות בכיוון הלוך או חזור ל/מאוסטרליה עם טיסות "קונקשיין" בשילוב טיסות אל על לבנגקוק ו/או הונג קונג (בכפוף לשינויים במחיר).

מחיר הטיסה של אל על לאוסטרליה. צילום מסך, אתר רשמי
מחיר הטיסה הלוך-חזור לאוסטרליה במערכת ההזמנות של אל על, כפי שבדקנו היום/אתר רשמי, צילום מסך
חוף St. Kilda, מלבורן אוסטרליה. דין אריאל, אתר רשמי
מלבורן. בקרוב נוכל להגיע לשם? אולי/אתר רשמי, דין אריאל

משך הטיסה למלבורן - 16:15

מיקי שטרסבורגר, סמנכ"ל מסחר וקשרים תעופתיים באל על, אמר: "אנו באל על נרגשים להפעיל מספר טיסות ישירות מנתב"ג לאוסטרליה לראשונה בתולדות מדינת ישראל. כיום, עם המשך הצטיידות החברה במטוסי הדרימליינר, החברה בוחנת אפשרויות חסרות תקדים להרחבת רשת הנתיבים וחיבור ישראל בייתר שאת עם התפוצות.

"במסגרת זו, אנו בוחנים הפעלת קו טיסות ישיר והיסטורי למלבורן באוסטרליה, ללא חניית ביניים. נתיב שכזה יקצר באופן משמעותי את דרכי ההגעה לאוסטרליה ויעמיק הקשרים התיירותיים, העסקיים והמדיניים בין המדינות לבלי היכר".

שטרסבורגר הוסיף: "הפעלת הנתיב תהא כפופה, בין השאר, לאישור גורמים ממשלתיים לרבות רשויות התעופה האזרחיות והחברה תחליט האם להפעילו באופן קבוע במהלך החודשים הקרובים. במסגרת בחינת ההיתכנות המסחרית, החברה נערכת להפעלת שלוש טיסות, הלוך ושוב כל אחת, במהלך החודשים אפריל ומאי 2020, לפני ואחרי חג הפסח ויום העצמאות. משך הטיסה הישירה למלבורן צפוי לעמוד על 16:15 שעות ואילו טיסת החזור, ממלבורן לנתב"ג, צפויה לעמוד על 17:45 שעות ותהייה לטיסה הארוכה ביותר ללא חניית ביניים שתבוצע בתולדות ענף התעופה בישראל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully