וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עוד קורבן לקורונה: איזי ג'ט מפסיקה לטוס עד הודעה חדשה

30.3.2020 / 10:47

חברת התעופה הבריטית, שהייתה הראשונה שפתחה את שמי הלואוקוסט מאירופה לישראל, הודיעה שהיא מפסיקה לטוס ומקרקעת את כל מטוסיה. "בשלב זה, אין ודאות לגבי מועד הפעלת טיסות מסחריות מחדש", נמסר מהחברה

הכל על לואוקוסט/AP, Reuters, Getty Images, Shutterstock

בווידאו: כל מה שצריך לדעת על לואוקוסט

חברת הלואוקוסט הבריטית איזי ג'ט, שפתחה את השמיים לשאר חברות הלואוקוסט בישראל, מפסיקה פעילות, כך הודיעה היום (שני) החברה.

"כתוצאה ממגבלות חסרות תקדים שהוטלו על ידי ממשלות בתגובה למגיפת נגיף הקורונה, והטלת סגר במדינות רבות באירופה, החליטה חברת התעופה איזי ג'ט לקרקע את כל צי המטוסים שלה", נמסר מדוברת החברה בישראל, אור אלוני.

במהלך הימים האחרונים, איזי ג'ט הפעילה טיסות חילוץ במטרה להחזיר נוסעים לבתיהם. החברה הפעילה למעלה מ-650 טיסות חילוץ והשיבה הביתה למעלה מ- 45,000 לקוחות. טיסות החילוץ האחרונות הופעלו ביום ראשון 29 במרץ. אנו נמשיך לעבוד עם גופים ממשלתיים להפעלת טיסות חילוץ נוספות כמבוקש.

בשלב זה, אין ודאות לגבי מועד שבו ניתן יהיה להפעיל טיסות מסחריות מחדש. "אנו נקיים הערכות מצב רצופות בהתבסס על תקנות וביקושים ונעדכן את השוק בהתאם", נמסר בהודעת החברה.

איזי ג'ט איזיג'ט. יח"צ אור אלוני, מערכת וואלה! NEWS
הפעילה 18 קווים מאירופה לישראל. איזי ג'ט/מערכת וואלה! NEWS, יח"צ אור אלוני

טסה לארץ כבר מ-2009

איזי ג'ט הפעילה 18 יעדים מאירופה לישראל, מאז החלה לטוס לארץ בשנת 2009. הקו הראשון היה ללונדון (לוטון), ועם השנים הפעילה גם טיסות לברלין (טגל ושונפלד), לונדון (לוטון, גטוויק וסטנסטד), בורדו, ז'נבה, פריז, טולוז, מילאנו, ליון, מנצ'סטר, אמסטרדם, נאנט, נאפולי, ניס, בזל וונציה.

יוהאן לונדגרן, מנכ"ל איזי ג'ט אמר: "אני גאה מאוד בעובדי החברה, שנתנו את המיטב שביכולתם בזמן כה מאתגר, ובהם אנשי צוות רבים שהתנדבו להפעיל טיסות הצלה בכדי להחזיר את לקוחותינו הביתה. אנו פועלים ללא לאות כדי להבטיח שאיזי ג'ט תמשיך להיות בעמדה טובה כדי להתגבר על משבר הקורונה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully