וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מהשפעות נגיף הקורונה: קופים עצבניים השתלטו על רחובות תאילנד

17.3.2020 / 0:03

העולם השתגע וככה נהפוך לכוכב הקופים? תושבי מרכז תאילנד מדווחים כי מאות קופים תקפו את העיר וניסו לבזוז מתחמי קניות בחיפוש אחר מזון - וכל זה כתוצאה מהתפשטות נגיף הקורונה

קופים המתגוררים בעיירה לופ בורי, צפונית לבנגקוק, תועדו כשהם רבים זה עם זה על בננה ותוקפים בני אדם בגלל מחסור במזון/עריכה: טל רזניק

בסרטון: ככה זה נראה כשהקופים הרעבים השתלטו על רחובות תאילנד

תושבי לופבורי שבמרכז תאילנד, נותרו מבוהלים כשמאות קופים עצבניים השתלטו על הרחובות, השתוללו ובזזו מתחמי קניות בחיפוש אחר מזון. הסיבה: התפשטות נגיף הקורונה. כיצד הדברים קשורים? לא, הקופים לא נדבקו בנגיף. הם פשוט איבדו שליטה כי התיירים - שמהווים את מקור המזון העיקר שלהם - הפסיקו להגיע לעיר ולהאכיל אותם. מאז התפשטות נגיף הקורונה, כמות התיירים בעיר צנחה ב-44 אחוזים ומאחר שהם היו אלו שהאכילו את קופי האזור, נאלצו הקופים בהיעדרם לפלוש למרכז העיר ולחפש אחר מזון זמין.

בסרטון, שצולם ע"י אחת העובדות באזור, נראה אחד הקופים מוצא שאריות בננה - והאחרים מסתערים עליו ומכים זה את זה בתקווה לשים את ידם על הפרי. "הם נראו יותר כמו כלבי בר מאשר קופים", היא סיפרה, "הם הסתערו על חתיכת אוכל. מעולם לא ראיתי אותם כל כך אגרסיביים. בדרך כלל יש כאן המון תיירים שמאכילים את הקופים, אבל עכשיו אין פה מספיק בגלל נגיף הקורונה". המקומיים נחלצו לעזרת הקופים וחילקו להם אבטיחים טריים ועגבניות עד שהרוחות נרגעו.

בלופבורי הוא ביתם של אלפי קופי בר המשוטטים ברחובות ובבניינים, כשלמעשה ישנן שתי "כנופיות קופים" ידועות: אלו שחיים בשטח המקדשים הבודהיסטים של העיר ואלו שחיים בעיר עצמה. מה שמפריד בין הטריטוריות שלהם זו מסילת רכבת, כשבדרך כלל הקבוצות הנפרדות לא נוהגות לפלוש לטריטוריות זו של זו. כמובן ש"הסכם הפסקת האש" בין השתיים הופר כשכנופיית המקדש פלשה לשטח העיר בחיפוש אחר מזון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully