וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני זוג תועדו מקיימים יחסי מין על המטוס ו"זכו" לחתיכת שיימינג ברשת

6.3.2020 / 23:50

זוג אוהבים גרם לסערה על המטוס כשהחליט לממש את אהבתו באמצע טיסה. אחד מעדי הראייה פרסם את התמונה המפלילה והעלה אותה לקבוצת שיימינג ייעודית ברשת החברתית

BANDICAM

זוג אוהבים החליט לממש את התשוקה המינית ביניהם דווקא באמצע טיסה לתדהמתם של הנוכחים בה ועדי הראייה. לצערם, לא רק שהאנשים מסביבם תפסו אותם "על חם", אלא שהם הגיעו לדף האינסטגרם שמיועד בעיקר למקרים כאלו ונקרא passengershaming (ביוש נוסעים). הנוסע שצילם את הזוג הזה העלה תמונה שלהם לאינסטגרם עם כיתוב לשיר המוכר של ביונסה - "Your love's got me looking so crazy right now".

בתמונה אפשר לראות את האישה גוהרת על הגבר כשהיא לובשת חולצה, אך עירומה בחלק התחתון של גופה\ בו אוחז בחוזקה הגבר כשנראה שהם מתעלמים מהעבודה שיש מסביבם עוד הרבה אנשים - ומן הסתם גם ילדים.

השיימינג שלימד את הזוג לקח

למרות שלא ידוע באיזו טיסה בדיוק צולמה התמונה, בני הזוג ספגו שיימינג באינסטגרם כשרוב התגובות היו נגדם.אחד כתב: "זה לגיטימי שהבחורה לא לובשת מכנסיים?! מה זה?". אחר הגיב: "מה אתה אמור לעשות אם אתה יושב לידם? להילחם בהם או לקפוא?. מסכן מי שישב לידם". עוד אחד כתב: "או ואבוי, מה זה צריך להיות?!".

לעומתם, היו כאלה שהיו משועשעים מכל הסיטואציה כשאחד כתב "זה קורע מצחוק... תנו להם להשתולל. נראה שהם נהנים... אולי קצת שיכורים אבל נהנים", ואחר שהסכים איתו אמר: "למי אכפת? תנו להם להנות".

והנה עוד נוסעים שספגו שיימינג בעמוד

הנוסע שצפה בפורנו בטיסה

הנוסעת שהשתמשה ברגליים כדי להפעיל את המסך

הנוסעת שחשפה קצת יותר מדי בהתעמלות

הנוסע שלא היה מוכן לעמוד בתור לשירותים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully