וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הגבר שצולם עושה סקס במטוס - מאורס לאישה בהריון

14.6.2017 / 9:17

בחורה בלונדינית התיישבה על גבר במהלך טיסה ממנצ'סטר לאיביזה, והשניים החלו להתחכך אחד בשני בלהט רב. הבחור שצילם את הסרטון סיפר: "הם היו מאוד שיכורים". חבריו באנגליה מגלים: הוא בכלל מאורס לאישה אחרת, שנמצאת בחודש השישי להריונה

BANDICAM

איך אתם נוהגים להעביר את הטיסות שלכם? סרטים? ספרים? שיחות עם חבריכם למושב? אולי משחקי קופסא? ובכן, יש אנשים שמצאו דרכים הרבה יותר מהנות - להם, קצת פחות לשאר הנוסעים - להעביר את הדקות הארוכות שבין המראה ונחיתה.

הקטע הבא צולם על ידי קירן וויליאמס בן ה-21 מפרסטון, אנגליה, שלא האמין למראה עיניו כשעלה ביום חמישי לטיסה ממנצ'סטר לאי המסיבות איביזה. במהלך הטיסה, קלט פתאום בחורה בלונדינית יושבת על גבר, עולה ויורדת - אז כמובן שהוא צילם. בהמשך הווידאו קשה להבין האם הזוג הלהוט ממש מקיים יחסי מין, אולם וויליאמס טוען שראה אותם מורידים את המכנסיים והתחתונים בשלב מסוים. וגם כאשר הבינו שמצלמים אותם - הם לא הפסיקו.

"שמעתי אותם מדברים על זה, אבל חשבתי שהם צוחקים", אמר וויליאמס. "הבחור צעק - למישהו יש קונדום? כולנו צחקנו אבל עשר דקות אחר כך הם ממש עשו את זה. הם נראו מאוד שיכורים ומשכו הרבה תשומת לב".

חברת התעופה ריינאייר הגיבה: "לא נסבול התנהגות בלתי נאותה וכל נוסע שיתנהג בצורה לא הולמת עלול לשלם את המחיר על מעשיו".


עוד בנושא:

סמנו ביומן: פסטיבל הסקס שמטריף את האירופאים
קיימו יחסי מין ברכב - תוך כדי נסיעה בכביש המהיר

מה אתם אומרים? סקס או ריקוד?

הסרטון כמובן הפך לויראלי ואז החלו להתברר הפרטים על מה שהתרחש שם. כל התקשורת באנגליה דיווחו כי לא מדובר בבני זוג. יתרה מזאת - הגבר זוהה כשון אדמנגטוון בן 31, שבכלל מאורס לאישה אחרת, שנמצאת בחודש השישי להריונה וממתינה לו בבית. "זו אישה אקראית, הוא לא הכיר אותה עד אותו יום", טען אחד מחבריו.

עוד באותו נושא

סקר חשף כמה אנשים עושים סקס בשדה התעופה לפני הטיסה - וזה יותר ממה שחשבתם

לכתבה המלאה

זה שון אדמנגטון וארוסתו - לא הבחורה שאיתו בסרטון

שון עובד כסו-שף במסעדת יוקרה שבבעלות משפחתו והוא וארוסתו ההריונית נמצאים כבר שש שנים יחד. חבריו מספרים שהוא היה בדרך למסיבת רווקים באיביזה וכי עד כה הוא לא דיבר עם ארוסתו על מה שהתרחש בטיסה.

גם זהות הבחורה שמככבת בסרטון נחשפה בתקשורת - מדובר בטרייסי בולטון, אמא לשלושה ילדים בת 39. חבריה טוענים שהוא בשוק מכך שהפכה לכוכבת רשת וטוענת שהיא רק העניקה לו ריקוד אירוטי (לאפדאנס) בתור בדיחה ודרך להעביר את הזמן.

וזו כוכבת הסרטון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully