וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נחיתת בלהות: נוסעים צרחו באימה כשדלת החירום במטוס נתלשה ממקומה

1.3.2020 / 0:01

נוסעי טיסת פקיסטן אינטרנשיונל איירליינס נותרו מבועתים כשדלת החירום של המטוס נתלשה ממקומה במהלך הנחיתה. עדי ראייה מספרים כי הנוסע שישב צמוד לדלת החזיק חזק בכיסאו בתקווה לא לעוף החוצה

דלת של מטוס נפתחת בנחיתה/historyofpia1

בפעם הבאה שיציעו לכם לשלם יותר בשביל מושב מרווח ליד דלתות החירום במטוס, אולי כדאי שתסרבו. נוסע שבחר ליהנות מהפריבילגיה הזאת כמעט מצא את מותו כשדלת החירום במטוס נתלשה ממקומה במהלך הנחיתה. נוסעי טיסת PK631 של חברת פקיסטן אינטרנשיונל איירליינס, שהמריאה משדה התעופה איסלמאבד, פקיסטן - "צרחו באימה" כשדלת החירום נפתחה לפתע ברגע הנחיתה בשדה התעופה של סוקור.

אחד הנוסעים על הטיסה סיפר ל-Gulf News: "עם פתיחת הדלת, כל הנוסעים שהיו על הטיסה התחילו לצרוח". הוא הוסיף שאף אחד לא נגע בדלת או ניסה לפתוח אותה, "תודה לאל שזה לא קרה כשהמטוס היה באוויר. זה היה יכול להסתיים רע".

דלת הביטחון במטוס פקיסטן אינטרנשיונל איירליינס נתלשה ממקומה. TWITTER @HISTORYOFPIA1, צילום מסך
דלת המטוס נתלשה ממקומה בזמן הנחיתה/צילום מסך, TWITTER @HISTORYOFPIA1

הרגע הנורא תועד במצלמה של אחד הנוסעים ופורסם ברשת. בסרטון נראים הנוסעים וצוות הדיילים יושבים במושביהם בזמן שהמטוס נוחת במסלולו, כשדלת החירום פתוחה לרווחה. הטייס הצליח להנחית את המטוס בבטחה והנוסעים יצאו ללא פגע לפני שהורדו מהמטוס.

דלת הביטחון במטוס פקיסטן אינטרנשיונל איירליינס נתלשה ממקומה. TWITTER @HISTORYOFPIA1, צילום מסך
דלת החירום פתוחה לרווחה/צילום מסך, TWITTER @HISTORYOFPIA1

משתמש הטוויטר נאזים צייץ את הסרטון וכתב: "אחיינית שלי הייתה בטיסת 631 לסוקור. הגלגלים הקדמיים של המטוס בקושי נגעו במסלול כשדלתו הקטנה נתלשה מציריה". דובר פקיסטן אינטרנשיונל איירליינס מסר בתגובה כי האירוע נמצא בחקירה וכי נבדק חשד לפיו אחד הנוסעים נגע בטעות בידית הדלת כשקם ממושבו וכך הביא לפתיחתה.

אירוע דומה אירע בשנה שעברה כשנוסע פקיסטן אינטרנשיונל איירליינס פתח את דלת המטוס בשדה התעופה של מנצ'סטר - מתוך מחשבה שזו הדלת לשירותים.

דלת הביטחון במטוס פקיסטן אינטרנשיונל איירליינס נתלשה ממקומה. TWITTER @HISTORYOFPIA1, צילום מסך
זה היה יכול להסתיים רע אם זה היה קורה באוויר/צילום מסך, TWITTER @HISTORYOFPIA1

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully