וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תופעה: יותר ויותר נוסעים צופים בפורנו בטיסות

חברות תעופה מדווחות על עלייה במספר הנוסעים הצורכים תוכן פוגעני במכשיריהם האישיים, כאשר לעתים נעשה הדבר בקרבת נוסעים אחרים ואף ילדים. הפתרון: הדרכות לדיילים איך להתנהג עם הנוסעים הסוררים

icon

בגיל המתאים לצפות בסרטון?

הצפייה בסרטון זה מיועדת למי שמלאו לו 18 שנים

זוג נתפס מבצע מין אוראלי בטיסה וסירב להפסיק/תיעוד ברשתות חברתיות

הבעיה הזו הולכת והופכת לנפוצה יותר ויותר, ולא מעט חברות תעופה בעולם נדרשות להתייחס אליה. מדובר בכמות ההולכת וגדלה של נוסעים שצורכים פורנו במהלך טיסות.

אתר החדשות האוסטרלי News.com מדווח כי חברות התעופה מדווחות על עלייה במספר המקרים הללו, של נוסעים הצורכים תוכן פוגעני במכשיריהם האישיים (מחשבים, סלולר, טאבלטים), כאשר לעתים הדבר נעשה בקרבת נוסעים אחרים ואף ילדים.

כעת, חברת התעופה האמריקנית יונייטד איירליינס (United Airlines) החליטה לנקוט פעולה ממשית בעניין, והיא מספקת לאנשי צוות האוויר שלה הדרכות מעמיקות באשר לדרכי ההתמודדות עם נוסעים אלו, במטרה לגרום לצמצום והעלמות התופעה במטוסיה.

נוסע גולש בסמארטפון בטיסה. Shutterstock, ShutterStock
ישנה עלייה בנוסעים הצורכים תוכן פוגעני במכשיריהם האישיים בטיסה/ShutterStock, Shutterstock

"הדיילים והדיילות לא ידעו להתמודד"

על פי הדיווח, חברת התעופה האמריקנית נאלצה להשקיע זמן וממון בהדרכות אלו, לאחר שהוכנסה בשנה שעברה אל הרשימה הלא מחמיאה של חברות שאינן עושות מספיק למניעת ניצול מיני. הרשימה עצמה חוברה בשנת 2019 בידי המרכז הלאומי למניעת ניצול מיני (NCOSE) בארצות הברית. יונייטד היא גם חברת התעופה היחידה שנמצאת ברשימה זו.

בארגון NCOSE אומרים כי תופעת הנוסעים הצורכים פורנו, גורמת ל"סביבה מינית עוינת" במטוסי החברה. "בשנים האחרונות, נרשמה עלייה במספר המקרים של נוסעם שצפו בפורנו קשה במכשיריהם האישיים, מה שגרם הן לנוסעים האחרים והן לאנשי הצוות לחוש לא בטוחים, פגועים ואף מוטרדים מינית", צוין בהודעת הארגון. "על פי דיווחים רבים, דיילי ודיילות החברה לא ידעו כיצד להתמודד עם תקריות אלו".

בחברת התעופה הוחלט כאמור לספק הדרכה נאותה לעובדיה. "להטרדה מינית, להתנהגות בלתי מקובלת, לאיום או להפחדה אין כל מקום בחברה שלנו בכלל ובמטוסינו בפרט", נמסר מדובר החברה, שאף התחייבה לפעול כנגד כל סוג של הטרדה מינית במטוסיה.

"אנו מכירים בצורך להמשיך ולהציף את הנושא בקרב עובדינו, בכדי להבטיח שהמדיניות והערכים שלנו יחלחלו ויגנו על מי שטסים איתנו".

יצויין כי מאז שהחלה החברה בהדרכות הייעודיות, היא הוסרה מאותה "רשימה שחורה".

עוד בוואלה!

סרט למבוגרים בלבד צולם במוזיאון - ליד הורים וילדיהם

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully