וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האימייל שכל אחד חייב לשלוח למלון לפני הגעה, כדי לחסוך כסף

לקסי אלפורד, צעירה שביקרה בכל מדינות העולם, חושפת טריק מנצח: אם תשלחו אימייל קצרצר למלון לפני שתגיעו - תחסכו בזבוז כסף מיותר

תיירת בלובי מלון עם לפטופ. Shutterstock, ShutterStock
אימייל אחד קצר למלון, יחסוף לכם כסף. אל תתעצלו/ShutterStock, Shutterstock

טיסות ולינות נוגסות בחלק ניכר מתקציב החופשה שלנו. אך לעתים, המחירים עלולים להרקיע שחקים, אם לא נשים לב לפרטים מסוימים. הרי אין זה סוד כי לעתים קרובות, תיירים מנוצלים מבחינה כספית ונדרשים לשלם תעריפים גבוהים במיוחד בשל חוסר הידע שלהם, במיוחד במדינה זרה ולא מוכרת.

כולנו מכירים את הנטייה של חלק מנהגי מוניות להקפיץ מחירים לתיירים, שאינם יודעים שהם בכלל נעקצו. ברוב המקרים, הדבר קורה לאחר טיסה ארוכה, כאשר אנו בדרך אל המלון, וסומכים על נהג המונית שייקח אותנו בדרך המהירה והיעילה ביותר.

לקסי אלפורד, המחזיקה בשיא עולמי כאישה הצעירה ביותר שטיילה בכל מדינות העולם, מגלה כיצד ניתן לחסוך עד מאות דולרים בעזרת אימייל פשוט שאותו שולחים אל המלון לפני שבכלל ממריאים לחו"ל.

גבר תופס מונית. ShutterStock
בדקו את התעריף לפני. "נהגי מוניות יכולים להיות חסרי רחמים ולעבוד עליכם לחלוטין"/ShutterStock

נמנעים בקלות מהקפצת מחירים

ה-Mirror מציין כי לקסי, בת ה-21, המתעדת את מסעותיה ברשתות החברתיות וביוטיוב, מספרת כי "נהגי מוניות יכולים להיות חסרי רחמים ולעבוד עליכם לחלוטין. לכן, עליכם לדעת במדויק כמה תעלה הנסיעה מנקודה א' לנקודה ב', וכמה זמן היא תימשך. על כן, שלחו אימייל למלון לפני ההגעה ושאלו מהו התעריף הממוצע מנמל התעופה אל המלון. משלוח של מכתבים מסוג זה חסך לי מאות דולרים במהלך השנים, מאחר שבאמצעותם נמנעתי מתשלומי יתר לנהגי מוניות שהקפיצו מחירים".

לקסי מסבירה כי "אם אתם מגיעים למלון והמונה מצביע על תעריף גבוה באופן לא הגיוני, סרבו לשלם. פשוט היכנסו למלון שלכם ובקשו סיוע". לדבריה, אם גם פעולה זו לא עוזרת, אמרו לנהג שאתם עומדים להתקשר למשטרה. בשלב זה, הנהג פשוט יוותר".

בתי מלון רבים מציעים הסעות ישירות מנמל התעופה כחלק מהחבילה, וניתן לבדוק זאת מראש ולהשוות לעומת נסיעה באמצעי תחבורה נוספים. "פשוט שאלו אותם על אמצעי התחבורה הזולים ביותר שמגיעים אליהם".

  • עוד באותו נושא:
  • מלון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully