וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תופעת טבע נדירה או "סימן לאפוקליפסה"? שמי פלורידה הפכו ורודים והלחיצו את התושבים

10.12.2019 / 0:10

תיעוד נדיר של שמיים ורודים בפלורידה עוררו אימה בציבור, כשהאדם שתיעד את המראה המרהיב כתב: "ישו מגיע". האם יש סיבה הגיונית לפאניקה?

YOUTUBE

שקיעה יוצאת דופן נתפסה בעדשת המצלמה בשמי פלורידה וגרמה לתושבים לחשוש מהנורא מכל. אחד המקומיים שתיעד את הרגע הביע דאגה שמא השמים הוורודים הינם סימן לאפוקליפסה שבדרך וכתב לצד הסרטון: "ישו מגיע".

התיעוד הנדיר - שצולם בפארק פינלס שבפלורידה, ארה"ב - מציג את קו האופק מוצף באובך ורוד-כתמתם מרהיב ביופיו. לרגע נראה שהשמים בוערים כשהיווצרות עננים מעניקה רושם של עשן העולה ממרחק. "הואה, לא בטוח מה לעזאזל קורה שם בחוץ", נשמע הצלם בסרטון, "מעולם לא ראיתי את השמיים ככה. זה אולי לא כמו מה שזה נראה". הסרטון שותף ביוטיוב ב-5 בדצמבר וזכה להמון תגובות נלחצות. "זה מפחיד אותי ברצינות", כתב אחד ואחר הוסיף: "ראיתי שמים אדומים וכתומים, אבל ורודים? זה כבר ממש מוזר".

שמיים ורודים בפלורידה. צילום מסך
שמיים ורודים בפלורידה. סימן לאפוקליפסה?/צילום מסך

תופעה דומה צולמה בחודש שעבר בשמי אוסלו, נורבגיה, שם נראו עננים אדומים לוהטים בשמי הארץ. במקרה הזה, רבים סברו שמדובר בשריפה. "אתם לא תגידו לי שזה לא אש. אני יודע מה זה שריפה כשאני רואה כזו".

אז האם השמים הוורודים הן סימן לאפוקליפסה? מומחים מרגיעים ומסבירים שבשעות השקיעה עוברות קרני השמש בשכבה הנמוכה של האטמוספרה, קרוב מאוד לפני כדור הארץ - ואלה פוגעות באבק, בפיח ובגזים השונים, הבולעים רק חלק מהצבעים שבקרני האור ומשנים את צבעם של השמיים לרוב לאדום וכתום, אך לעיתים גם לוורוד.

כך זה נראה באוסלו:

REDDIT

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully