וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לשכוח את האקס: אפליקציית טיולים חדשה מיועדת לשבורי לב

"האפליקציה נולדה בעקבות האמונה שחוויות וטיולים הם הדרך הטובה ביותר להתמודד עם לב שבור", אומר מי שפיתח את הרעיון הבלתי שגרתי. ויש לו גם כמה טיפים מנצחים כיצד להתמודד עם כאב הפרידה. נכון לעכשיו, האפליקציה מיועדת למטיילים במזרח הרחוק בלבד

אפליקציית Breakup Tours. Breakup Tours, צילום מסך
טיולים הם הדרך הטובה ביותר להתמודד עם לב שבור. אפליקציית Breakup Tours/צילום מסך, Breakup Tours

הרגע הסתיימה לה מערכת יחסים משמעותית ואתם מחפשים הסחת דעת? אפליקציית טיולים חדשה עשויה להיות בדיוק הדבר שאתם זקוקים לו.

אפליקציית Breakup Tours, שפותחה על-ידי חברה מהונג קונג, מציעה מגוון חוויות ושירותים המכוונים אל מי שמתמודדים עם לב שבור. ובמקום לחקור את המשתמשים באשר לתאריכים מועדפים או העדפות בנושא הלינה, האפליקציה בונה את העדפות החופשה שלכם בהתאם לשאלות מקדימות בלתי שגרתיות. כך למשל: "אם האקס מתקשר כעת, האם תענה?" או "יש עוד דבר-מה שהיית רוצה לומר לאקס?" ואפילו: "דמיינו כעת את הירח. על איזו צורה אתם חושבים?"

סטפן צ'ונג, ממייסדי החברה, סיפר בראיון לרשת CNN כי האפליקציה נולדה בעקבות האמונה שטיולים הם הדרך הטובה ביותר להתמודד עם לב שבור. "פרידה ושינויים הם עניין קשה. כאשר אתה דבק בשגרת היומיום שלך, אתה שם לב היטב לכל מה שחסר לך כעת באותה שגרה. טיולים מאפשרים לך לשבור את המעגל הזה. הם מעניקים לך פרספקטיבה חדשה", הוא אומר.

"טופס ההרשמה הוא המכתב לאקס"

לפני שהקים את החברה, צ'ונג היה מדריך טיולים ככזה, הוא יזם עוד בשנת 2018 טיולים מיוחדים המיועדים לשבורי לב. "אחרי הטיול הראשון מסוג זה קיבלנו תגובות נלהבות מאוד", הוא מספר. לדבריו, לטיול השני כבר נרשמו 650 משתתפים. "טופס ההרשמה היה בעצם מכתב שכל אחד ואחת כתבו לאקס. כך, נחשפנו לסיפורים מטורפים וקורעי לב".

באותה עת, הבין צ'אנג עד כמה מדובר בפלח שוק שמשתוקק לקבל מענה, אך אינו מקבל זאת. כך למעשה נולדה החברה שפיתחה את האפליקציה.

כמובן, זו אינה החברה היחידה שמיועדת ליחידים. ביפן למשל, יש בר שמגיש משקאות רק למי שהגיעו לבדם. עם זאת, זוהי ככל הנראה החברה הראשונה שמציעה חוויות וטיולים לבודדים, במטרה לסייע להם להתגבר על המשבר.

עוד בוואלה!

עכשיו זה בדוק: מתי לצאת לחופשה ראשונה בזוגיות, כדי שגם תחזרו יחד

לכתבה המלאה

שלושת הצעדים בדרך להחלמה

"לאחר ששוחחנו עם אנשים רבים, הבנו שיש שלושה צעדים חשובים בדרך להחלמה: שחרור רגשי, התנסות במשהו חדש ולימוד משהו חדש. כל הפעילויות שאנו מציעים סובבות סביב אותם שלושה צעדים", מוסיף צ'אנג.

האפליקציה מוצעת באנגלית ובסינית, וכרגע היא כוללת יותר מ-100 אטרקציות, פעילויות וחוויות ב-10 ערים בטאיוואן, יפן, תאילנד והונג קונג.

בין החוויות תמצאו סיור מקדשים של שלוש שעות בעקבות "אלי אהבה סיניים", סדנה קדרות ותיקון כלי חרס בטוקיו, סדנת וואבי-סאבי (הוואבי-סאבי היא השקפת עולם שמתרכזת במושג הארעיות ובקבלת חוסר השלמות) ועוד. ואם כל אלו עדיין לא מרגשים אתכם, נסו את "סדנת התנסות בירי ברובים אמיתיים", הנערכת באזור צ'אנג מאי שבצפון תאילנד. בכל מקרה, המשתמשים מוזמנים לסרוק את הפעילויות בהתאם למיקום הגיאוגרפי או על-פי מצב הרוח באותו רגע.

ערכת עזרה ראשונה ללב שבור

בנוסף, כל משתמש רשום מקבל כרטיס סים עולמי ואפילו "ערכת עזרה ראשונה ללב שבור", שתשמש אותו לטיול הקרוב. "כל ערכה שונה מעט ברכיבים שבה, בהתאם לסיפור שקיבלנו מכל לקוח", אומר צ'אנג. אך כל ערכות כוללות משימת כתיבה, שתוכננה בסיוע מרצה לפסיכולוגיה, ונועדה להתמודד עם כאב הפרידה.
כמו כן, האפליקציה כוללת פונקציה המכונה "מעגלי מטיילים" (Circles of Travelers), המאפשרת לכל משתמש לחפש משתמשים במצב דומה או כאלו המחפשים אחר חוויות דומות. עם זאת, בחברה אומרים כי זוהי בהחלט אינה אפליקציית שידוכים. "אנו לא מעוניינים להיות שדכנים, כי אנו לא חושבים שאחרי פרידה, יש צורך לקפוץ מיד למערכת יחסים חדשה. לכן, ישנה אופציה לכבות את הפונקציה החברתית, ולעשות דברים לגמרי לבד".

  • עוד באותו נושא:
  • אפליקציה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully