וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זה בדוק: 1 מתוך 50 נוסעים מוצא את אהבת חייו בטיסה

27.8.2018 / 8:16

סקר חדש חושף כי נוסעים רבים מוצאים את אהבת חייהם בטיסה, ולמעשה בכל טיסה "נולדים" בממוצע שני זוגות חדשים. ועם קצת עזרה, זה יכול לקרות גם לכם

זוג יוצא מהשירותים אחרי סקס במטוס/Twitter

בסרטון - הרגע בו כולם יודעים שעשיתם סקס בשירותים של המטוס

אז יש אהבה באוויר - וזו בהחלט לא רק סיסמה. סקר חדש שפורסם בימים אלו מגלה כי לא מעט ניצוצות נדלקים בזמן הטיסה - ובהחלט לא מדובר על ניצוצות של טלפונים סלולריים שמתלקחים כך לפתע.

בסקר רחב ההיקף, שנערך על ידי חברת האחזקות הבינלאומית HSBC, נשאלו יותר מ-5,000 איש ברחבי העולם על חוויות הטיסה השונות שלהם, בדגש על יצירת קשרים בינאישיים במהלך הטיסה. הסקר, שנערך בפועל בחודש יולי האחרון, כלל איסוף תשובות של מטיילים מ-141 מדינות ברחבי העולם.

מהסקר עולה כי אחד מתוך 50 מטיילים מצא את אהבת חייו במהלך טיסה. אבל אהבה היא רק חלק מהסיפור הבינאישי: עוד עולה מהסקר כי 16 אחוזים מהנוסעים יצרו קשרים עסקיים עם זרים במהלך טיסה, בעוד ש-14 אחוזים יצרו חברויות הדוקות שנמשכו זמן רב.

עובדות אלו עשויות להישמע הגיוניות יותר, כאשר נוכחים לדעת כי 51 אחוזים מהנשאלים בסקר דיווחו כי הם מנהלים שיחות עם זרים במהלך הטיסות.

אך כאמור, המפתיע מכל הוא הנתון לפיו מספר כה רב של התאהבויות נבע מטיסה. למעשה, בכל טיסה "נולדים" בממוצע שני זוגות חדשים (נתון זה מתייחס אל הנשאלים האמריקאים בסקר).

זוגיות היכרויות בטיסה מטוס נוסעים. shutterstock, מערכת וואלה! NEWS
51% מהנשאלים דיווחו כי הם משוחחים עם זרים במהלך הטיסות/מערכת וואלה! NEWS, shutterstock

האפליקציות שיחברו אתכם באוויר

אתר התיירות Travel and Leisure מדווח כי אם גם את/ה מקווה לפגוש את אהבת חייך בטיסה הבאה שלך, אז לצורך העניין פותחו מספר אפליקציות ייעודיות. אחת מהן היא btrfly, שנועדה לשדך בין נוסעים בכ-380 נמלי תעופה ברחבי העולם: נכנסים, נרשמים ומדווחים על פרטי הטיסה שלכם או שם נמל התעופה שאותו תפקדו. אגב, כדאי לדעת כי ניתן לצפות בכרטיסים של המשתמשים השונים באפליקציה ולצ'וטט איתם גם אם אינכם פוקדים את אותה טיסה או את אותו נמל תעופה בתאריך מסוים. כך או אחרת, את הקשר הזוגי ניתן להתחיל כבר בטרמינל עצמו, ולעלות יחד לטיסה.

פלטפורמה מעניינת נוספת היא Planely (מיועדת למחשבים. עדיין לא פותחה אפליקציה). זוהי רשת חברתית שבה יש להכניס את פרטי או את יעד הטיסה שלך, והממשק מאתר עבורך משתמשים נוספים שיבלו איתך באותה הטיסה. החיבור עם אותם משתמשים נעשה באמצעות חשבון הפייסבוק או הלינקדאין שלך. מכאן הכל תלוי בכם: עסקים, טיול משותף או אפילו אהבה גדולה.

עוד באותו נושא

דיילת חושפת את כל האמת על זוגות שעושים סקס במטוס - כולל טיפים לזוגות שרוצים לנסות

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully