וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עכשיו זה בדוק: מתי לצאת לחופשה ראשונה בזוגיות, כדי שגם תחזרו יחד

מתכננים חופשה ראשונה כזוג טרי? מחקר חדש קובע: כך תתכננו אותה נכון, כדי שגם תחזרו יחד. וגם: על מה זוגות מתווכחים יותר מכל בעת בחירת חופשה?

ShutterStock

בווידאו: מתי הכי משתלם להזמין חופשה במלון?

הזמן האופטימלי שלכם כזוג טרי לצאת לחופשה יחדיו, הוא כעשרה חודשים לאחר שהתחלתם לצאת. זוהי אחת המסקנות העולות ממחקר חדש, שעליו מדווחת רשת "פוקס ניוז". מחקר זה נועד לבחון לעומק את חופשותיהם של זוגות טריים (שנה או פחות), ולהסיק מסקנות באשר להצלחתן.

בראש ובראשונה, המחקר קובע כי לתזמון החופשה יש תפקיד מכריע, זאת מאחר שטיול ראשון כזוג, עלול לטמון בחובו לא מעט רגעי משבר. מצד שני, הוא גם עשוי לחזק את הקשר.

על פי הממצאים, 37 אחוזים מהנשאלים אמרו כי הטיול הראשון גרם לאהבתם להעמיק, בעוד ש-23 אחוזים סיפרו כי הטיול הראשון הוא זה שגרם להם להיפרד.

כך או אחרת, רוב גדול של הנשאלים טענו כי הטיול הראשון שלהם כזוג הוכתר כהצלחה. זאת למרות ש-24 אחוזים אמרו כי ההכנות לטיול - התכנון, ההזמנה ומציאת התקציב לחופשה - גרמו להם למתח.

חופשה המדרגות הספרדיות רומא. ShutterStock
יוצאים כבר 10 חודשים? זה הזמן לצאת לחופשה זוגית/ShutterStock

המתכון לחופשה מוצלחת: בחירה מוצלחת של היעד

הסקר הנרחב נערך בקרב 2,000 אמריקנים, בוגרים כמובן, שטיילו עם בני/בנות זוג. ניכר כי למרות מהמורות כאלו ואחרות שצצו בדרך, הרי שהחופשה הראשונה נחשבת לסיפור הצלחה. למעשה, 52 אחוזים מהנשאלים סיפרו כי בעקבות ההצלחה, הם חזרו לאותו מקום גם בחופשת השנייה כזוג.

כאשר נשאלו מה גרם להם לחוש שהטיול הוכתר בהצלחה, טענו הרוב (69 אחוזים) כי הסוד טמון בבחירה מוצלחת של היעד. 61 אחוזים טענו כי ההצלחה נובעת מתיאום ציפיות באשר להיקף התקציב בחופשה ו-60 אחוזים חבים את ההצלחה לתכנון המקדים. במקום הרביעי (51 אחוזים) ניצבת הוודאות שבני הזוג רציניים באשר לקשר, ובמקום החמישי (44 אחוזים) - היכולת להתפשר.

כשלושה רבעים מהנשאלים אף מציינים כי החופשה גרמה לשיפור כללי במערכת היחסים שלהם, וכמחצית מהם (49 אחוזים) ציינו לטובה את ההשפעה על הרומנטיקה הזוגית.

עוד מעניין לגלות כי 74 אחוזים מהנשאלים סיפרו כי לאחר החופשה, הם חשו נינוחים יותר עם בני/בנות הזוג. כמובן, אין לצפות שהכל יהיה על מי מנוחות. מסתבר כי חילוקי הדעות השכיחים ביותר יתעוררו בכל הקשור לבחירת היעד (32 אחוז), בחירת מקום הלינה (31 אחוז) ואורך החופשה (29 אחוז).

ועוד בעניין בחירת היעד, נראה כי העלות הכספית היא המשפיעה ביותר על ההחלטה (62 אחוזים). בהמשך הרשימה נמצא את אופי הפעילויות שמוצעות במקום (54 אחוזים) ואמצעי התחבורה המובילים אל היעד (44 אחוזים).

"אין זה מפתיע לגלות כי זוגות שמטיילים בצוותא הם זוגות מאושרים יותר", מסכם ג'יי בארס, העומד בראש חברת Visit Anaheim, שיזמה את המחקר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully