פארק Six Flags בהאיאן בסין. אתר רשמי, אתר רשמי
פארק Six Flags בהאיאן בסין/אתר רשמי, אתר רשמי

2020 בעולם: שווה לחכות

שווה לחכות: פארק שעשועים ענקי בסין, מוזיאון קולנוע בלוס אנג'לס, סיור באולפני "משחקי הכס" באירלנד, מוזיאון אמנות יוצא דופן בהונג קונג ועוד כמה הפתעות שרק מחכות שתחנכו אותן בשנה הקרובה

שבועות ספורים בלבד נותרו עד שתגיח שנת 2020, מה שאומר שזה הזמן לתכנן את חופשת השנה הבאה שלכם. ואם אתם עדיין מתלבטים באשר ליעד, כדאי לדעת כי לא מעט אטרקציות תיירותיות חדשות ייחנכו ברחבי העולם בשנת 2020, מה שעשוי אולי להשפיע על התכנון שלכם. הנה שמונה המומלצות שבהן.

עוד לקראת השנה הבאה בוואלה! תיירות:
הערים המומלצות לחופשה לשנת 2020 לפי הלונלי פלנט
חופשות זולות בעולם: היעדים המשתלמים לשנת 2020
המחירים יורדים: הטרנדים החמים (והיעד הזול) לסקי ב-2020

מוזיאון האקדמיה לקולנוע, לוס אנגלס

מוזיאון האקדמיה לקולנוע בלוס אנג'לס צפוי להיפתח לאחר טקס הענקת פרסי האוסקר השנתי, מה שאומר, קצת אחרי חודש פברואר הקרוב. המוזיאון יציג שפע של תצלומים, קטעי סרטים, תסריטים, אביזרים ושאר פריטים היסטוריים מעולם הקולנוע. כך למשל, תוכלו למצוא בו את "נעלי האודם", שנעלה דורותי בסרט "הקוסם מארץ עוץ", משנת 1939.

לאתר האטרקציה

מוזיאון האקדמיה לקולנוע בלוס אנגלס. אתר רשמי, אתר רשמי
מוזיאון האקדמיה לקולנוע בלוס אנגלס/אתר רשמי, אתר רשמי

פארק Six Flags בסין

רשת פארקי השעשועים הבינלאומית הידועה Six Flags צפויה לפתוח פארק בהאיאן (Haiyan) במחוז ג'ג'יאנג (Zhejiang) שבסין. הוא יכלול גם פארק מים, והדמות שתככב בו כסמל היא החתול גארפילד.
כך או אחרת, אין עדיין פרטים על סוגי המתקנים שיאכלסו את הפארק, אף גורמים בענף סבורים כי הם צפויים להיות מרגשים ומפתיעים במיוחד.

לאתר האטרקציה

פארק Six Flags בהאיאן בסין. אתר רשמי, אתר רשמי
פארק Six Flags בהאיאן, סין/אתר רשמי, אתר רשמי

בעקבות "משחקי הכס" באירלנד

האולפנים בבלפסט שבצפון אירלנד, בהם צולמו חלקים נכבדים מהסדרה "משחקי הכס", יציעו החל מהשנה הבאה סיור מיוחד בעקבות העולם שיצרה הסדרה שקנתה לה מעריצים בעולם כולו. כאן, במרחב אדיר של אלפי מטרים רבועים, תמצאו תצוגה אינטראקטיבית שבה תפאורות, תחפושות ופרטי לבוש, כלי נשק ועוד.

משחקי הכס עונה 8 פרק 6, הפרק האחרון בסדרה. HBO,
סיור מיוחד בעקבות הסדרה באירלנד. משחקי הכס/HBO

העולם של מארוול בדיסנילנד

מעריצים של סרטי מארוול (Marvel)? הכירו את Avengers Campus, שייפתח לקהל הרחב במהלך שנת 2020.

זהו פארק נושאי, הממוקם בשטח דיסנילנד, ועל הקמתו נמסר באוגוסט אחרון. בין השאר, הוא יציע מתקן אתגרי בסגנון ספיידרמן, מסעדה שיוצרת מחווה ל"אנטמן והצרעה", מופע בהשראת "דוקטור סטריינג'" ועוד.

Avengers Campus מארוול בדיסנילנד. אתר רשמי, אתר רשמי
Avengers Campus מארוול בדיסנילנד/אתר רשמי, אתר רשמי

לגו-לנד בניו יורק

פארק לגו-לנד השלישי במספר בארצות הברית (והראשון בצפון-מזרח המדינה) ייפתח ב-4 ביולי 2020 במדינת ניו יורק. הוא ישכון בעיר גואשן (Goshen) ויכלול שבעה מתחמים שונים שבהם כ-50 מתקנים, הופעות ואטרקציות. בשנה שלאחר מכן, אף ייפתח בו בית מלון, שאף הוא יוצר מחווה לעולם הלגו.

פארק לגו-לנד בעיר גואשן, ניו יורק. אתר רשמי, אתר רשמי
פארק לגו-לנד בעיר גואשן, ניו יורק/אתר רשמי, אתר רשמי

מוזיאון M+ בהונג קונג

המוזיאון החדש M+, שצפוי להיחנך בהונג קונג בחודש מארס הקרוב, יוקדש לתרבות הוויזואלית של עולמנו העכשווי: אמנות, עיצוב, אדריכלות ודימויים קולנועיים ישתלבו בו יחדיו. המוזיאון יוקם במחוז קאולון המערבי (West Kowloon) וייפתח לקראת סוף השנה הבאה. הוא יכיל שלושה אולמות, מרפסת תצפית על הגג, מתחמי תצוגה, ספרייה, מסעדות ואטרקציות שונות.

מוזיאון M+ בהונג קונג. אתר רשמי, אתר רשמי
מוזיאון M+ בהונג קונג/אתר רשמי, אתר רשמי

"אזור 15" בלאס וגאס

מכירים את אזור 51 (Area 51) המסתורי? אז לשם עוד אי אפשר להיכנס, אבל בינתיים, קבלו את "אזור 15" בלאס וגאס, שעל פי הגדרת יזמיו אמור להיות "קומפלקס ניסיוני המשלב בידור ומסחר, כמו גם הופעות חיות, פעילויות ייחודיות והרבה מעבר לכך". בין השאר, תמצאו פה מתחם של Meow Wolf, שיצרה מרחב שכל-כולו אמנות, קסם ואורות ניאון מהפנטים.

לאתר האטרקציה

"אזור 15" בלאס וגאס. אתר רשמי, אתר רשמי
"אזור 15" בלאס וגאס/אתר רשמי, אתר רשמי

טוקיו של אחרי האולימפיאדה

אחת מגולות הכותרת של האולימפיאדה הקרובה, שתיערך בקיץ 2020 בטוקיו, היא הקמת האצטדיון הלאומי. לאחר האולימפיאדה, הוא יארח הופעות מוזיקה ואירועי ספורט שונים, אך כדאי לדעת כי לא פחות מ-42 מתחמים אירוח ופנאי חדשים יתווספו לעיר לאחר התחרויות. לאור ניסיון העבר במדינות אחרות, יש להניח כי חלק גדול מהם יהפוך לאטרקציות תיירותיות מסקרנות.

מתחם אולימפי 2020 בטוקיו. אתר רשמי, אתר רשמי
מתחם אולימפי בטוקיו 2020/אתר רשמי, אתר רשמי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully