וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בר בדובאי: נשים משלמות לפי המשקל שלהן

"ככל שאת שוקלת יותר, כך תקבלי יותר משקאות בחינם". זהו המוטו החדש בבר בדובאי, המנסה למשוך אליו יותר ויותר נשים. ויש אפילו משקל בכניסה לבר. אז כמה דרינקים תקבלו אם אתן שוקלות 68 ק"ג?

מערכת וואלה!

בסרטון: דובאי בונה את המגדל הגבוה בעולם

בין אם מדובר במבצעי Happy Hour ובין אם בערבי נשים - ברים ברחבי העולם מנסים כל העת למצוא דרכים חדשות להביא אליהם יותר ויותר קהל נשי.

אך בר אחד בדובאי, מצא דרך מקורית שהביאה לו כותרות רבות: הוא מציע משקאות בחינם לנשים, בהסתמך על המשקל שלהן. על-פי הפרסום של הבר, ככל שהלקוחה שוקלת יותר, כך עולה כמות המשקאות החינמיים שהיא מקבלת.


עוד בנושא:
חברת התעופה שמסתירה דיילות "מבוגרות, שמנות ומכוערות"
דרינק ג'וב: דרוש חובב אלכוהול שיטייל בעולם תמורת תשלום - אבל יש מלכודת


הבר, Fusion Club, הממוקם במלון Cassells Al Barsha, בעל ארבעה כוכבים, מציע את ההצעה הזו עד לסוף שנה זו.

וכך זה עובד: הלקוחה יכולה לבחור אם לשקול את עצמה באמצעות משקל הנמצא בכניסה לבר, או פשוט לכתוב את משקלה על פיסת נייר, ולהגיש את הפתק לברמן.

"למרות שיש לנו משקל בכניסה, אנו לא מתעקשים שהאורחות שלנו יישקלו בכדי לוודא את משקלן", אומר אניל קומאר, מנהל תחום המזון והמשקאות במלון. "אנו מאמינים בכנותן של האורחות שלנו, ולכן הן מוזמנות לכתוב על פתק את המשקל שלהן ולתת אותו לברמן באופן דיסקרטי. וכך, הן ייהנו ממשקה חינם, בהתאם למספר שרשום על הפתק. הכל מאוד פשוט, ואין שום מחויבות", הוא מוסיף.

על פי הנוסחה, קילוגרם אחד של משקל הגוף שווה לדירהם אחד (המטבע של איחוד האמירויות הערביות). כיום, דולר אחד שווה 3.67 דירהם, כך שלקוחה השוקלת למשל 68 ק"ג, תקבל משקאות בחינם בשווי של 18.5 דולר. כמו כן, אין הגבלה על סוג המשקאות.

בר בדובאי Fusion Club. צילום מסך, צילום מסך
"אנו לא מתעקשים שהאורחות שלנו יישקלו". הבר Fusion Club בדובאי/צילום מסך, צילום מסך

"טוב לעלות במשקל"

"בכל הקשור להנאה של לקוחותינו, אנו מעוניינים להיות שונים משאר הברים והמועדונים", הוסיף קומאר. "אנו רוצים שהגברות יפתיעו את בי הזוג שלהן, שיבינו כי טוב לעלות במשקל!"

"טוב לעלות במשקל" (It's good to gain weight) היא גם סיסמת הפרסום של המיזם החדש, המוצגת גם על פוסטרים במלון וכן על גבי המשקל המוצב בכניסה לבר.

באופן צפוי, התגובות לעניין מעורבות, אך קומאר טוען כי בשל הפידבקים החיוביים, משך המבצע יוארך. "לא צריכים להיות רציניים כל כך בכל נושא. דובאי היא מקום של בידור וכיף. אנו לא מבקשים מאף אחת להישקל. אנו סומכים עליהן ולא שואלים שאלות מיותרות. לכן, אין שום סיבה לחוש שמשהו כאן לא בסדר".

מסתבר שאין זו הפעם הראשונה שבר זה מציע הצעות מקוריות. לאחרונה הציעו בבר שלושה משקאות חינם לנשים בגילי 40-30.

  • עוד באותו נושא:
  • דובאי
  • בר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully