וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שופינג, חיי לילה בטוחים ועוד קצת שופינג: הערים המועדפות על מטיילות הסולו

מתכננת לצאת לבדך לטיול ולא יודעת לאן? מגזין CEOWORLD ביצע סקר נרחב ודירג את המקומות הכי ידידותיים עבור נשים לשנת 2019. מבנגקוק ועד פראג, כולל הפתעה במקום הראשון

נשים רבות יוצאות לטייל לבדן ברחבי העולם. טיולי הסולו הנשיים הפכו לטרנד של ממש, ולאחרונה ביצע מגזין CEOWORLD סקר נרחב בקרב 85 אלף תיירות ו-82 סוכנות נסיעות כדי למצוא את הערים הכי מזמינות עבור נשים. המקומות בהם כל בחורה יכולה להרגיש בטוחה כשהיא לבדה, וכמובן ליהנות מכל רגע.

במקום ה-15 נמצאת קופנהאגן, בירת דנמרק, ואותה מקדימים איי הבתולה הבריטיים, באלי (אינדונזיה), מונטריול (קנדה) ואמסטרדם (הולנד). במקום ה-10 מדורגת ניו יורק (ארה"ב), בתשיעי מלבורן (אוסטרליה), בשמיני רומא (איטליה) ובשביעי רייקיאוויק (איסלנד).

ומי בטופ? הנה שש הערים המובילות:

ניו יורק. אילוסטרציה, ShutterStock
רק במקום ה-10. ניו יורק/ShutterStock, אילוסטרציה

6. בנגקוק, תאילנד

המקום בו אף אישה שמטיילת סולו לא יכולה להרגיש לבד. תיירות רבות שוטפות את העיר ונחשפות לפלא התאילנדי, כשאחד הדברים שתרמו למיקום הגבוה בדירוג הוא תחושת הביטחון בחיי הלילה. פרט לכך, בגנקוק מציעה מגוון אטרקציות ומבחר עצום של קניונים. והמחירים זולים במיוחד.

קו הרקיע והנהר בעיר בנגקוק, תאילנד. ShutterStock
בגנקוק/ShutterStock

5. ניו דלהי, הודו

בירת הודו היא שער הכניסה למדינה הכה אהובה על התייר הישראלי ומסתבר שגם על מטיילות ברחבי העולם. בין מקדש הבהאים לקוטאב מינאר, נשים רבות ממליצות על סיור בריקשה במבוך המופלא של סמטאות צ'אנדני צ'וק ועל קניות בקונוט פלייס, שיש אומרים שמזכיר את כיכר המדינה.

נשים צועדות באזור הקניות קונאט פאלאס. ניו דלהי, הודו. GettyImages
קונוט פלייס, ניו דלהי/GettyImages

4. צ'נגדו, סין

בירת מחוז סצ'ואן היא נקודת הפתיחה האולטימטיבית לגילוי המסתורין של סין. בעיר הזו נמצאים מדריכי תיירות רבים השולטים באנגלית ויכולים לעזור לך בכל מצב, בנוסף לרשת אוטובוסים מסועפת שמקלה על ההתניידות בין האתרים הבולטים. בין ביקור בפארקים המטופחים להכרת המקדשים הקסומים והשרידים הארכיואולוגים, אי אפשר לפסוח על מדרחוב ג'ינלי המשלב בין הישן לחדש ומציע כל מה שאישה יכולה לבקש.

העיר צ'נגדו, סין. ShutterStock
צ'נגדו/ShutterStock

3. טוקיו, יפן

קסמה האמיתי של העיר המודרנית נמצא בהכנסת האורחים של התושבים, וביחס הידידותי להפליא כלפי נשים במיוחד. מתחמי קניות מדהימים, טכנולוגיה נדירה ומוצרים איכותיים הופכים את טוקיו למזמינה עבור חובבות השופינג. בנוסף, המקדשים והגנים היפנים, יחד עם שוק הדגים המפורסם של טוקיו, מציעים חוויה של פעם בחיים.

ארמון הקיסר, טוקיו, יפן. ShutterStock
ארמון הקיסר, טוקיו/ShutterStock

2. פראג, צ'כיה

בירת צ'כיה, אחת הערים הפופולריות עבור תיירים כבר שנים, נחשבת למועדפת גם על בחורות שמטיילות לבדן. פרט לאתרי מורשת מפורסמים, גילוי העיר העתיקה, ביקור בטירת פראג וסצנת מוזיקה נחשבת, העיר מציעה כמובן מחירים נוחים והרבה שקט כדי להתחבר לאני הפנימי. אם אפשר, אז גם עם בירה וטרדלניק.

פראג, נוף, ירח מלא. GettyImages
פראג/GettyImages

1. מלאגה, ספרד

הפתעה בפסגה. עיר הנמל האטרקטיבית עברה שינוי דרמטי בשנים האחרונות ומוגדרת כיעד החלומי עבור מטיילות הסולו. עיר הולדתו של פיקאסו מציעה אוכל טוב, אטרקציות תיירותיות ומסלולי יום שאסור לפספס. אחד המקומות האהובים על התיירות (כנראה העשירות שבהן) הוא המדרחוב רחב הידיים של רחוב לריוס, המציע בוטיקים וחנויות יוקרה משני צדדיו. ובל נשכח את חופיה המרהיבים של אנדלוסיה.

מלגה, ספרד. ShutterStock
מלאגה/ShutterStock

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully