וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לונדון מציגה: הפאב הנודיסטי הראשון

הוא נוסד בשנת 1847, הפך למוסד לונדוני מפורסם ומזה שנים הוא נלחם ברשתות הפאבים והמסעדות הגדולות. כעת הוא זכה לרישיון נודיסטי מיוחד ומאפשר לכולם לשתות בירה מצוינת - בעירום

icon

בגיל המתאים לצפות בסרטון?

הצפייה בסרטון זה מיועדת למי שמלאו לו 18 שנים

במקום ללכת שוב לאייפל: פארק הנודיסטים הראשון בפריז נפתח ב'פארק בויס דה וינסנס'/צילום: רויטרס, עריכה: יאיר דניאל

בווידאו: פארק הנודיסטים הראשון בפריז

בלב שכונת הסוהו בלונדון, שוכן הפאב המיתולוגי The Coach & Horses, שפתח את שעריו כבר בשנת 1847. לאחרונה, הוא זכה ברישיון מיוחד במינו והפך לפאב נודיסטי, מה שאומר שכעת אתם מוזמנים להגיע ולהתענג על יין טוב או על בירה משובחת - בעירום מלא.

ה"לונלי פלנט" מדווח כי הפאב, השוכן ב-Greek Street, נחשב מזה שנים רבות למוסד לונדוני ידוע. במרוצת השנים, פקדו אותו סופרים, אמנים ואנשי בוהמה חובבי אלכוהול. הוא נהפך למפורסם במיוחד בעת שכיכב בטור אישי פופולרי במגזין The Spectator, פרי עטו של העיתונאי הבריטי ג'פרי ברנארד,
הוא גם היה ידוע כמי שהעסיק את נורמן באלון, מי שכונה "הברמן גס הרוח ביותר של לונדון". ואלו רק חלק מקורותיו ועלילותיו של המוסד הוותיק.

לפני העירום: הפאב הצמחוני הראשון בעיר

הבעלים הנוכחי של הפאב, אליסטייר צ'ואוט, מנסה בכל כוחו לשמור על עצמאותו הכלכלית, במיוחד בימים שבהם רשתות של פאבים ומסעדות נוגסות בכל חלקה טובה בעיר. צ'ואוט, שמנהל את המקום מזה 12 שנים יחד עם בתו הולי, שומר על צביונו הוותיק. כך למשל, נערכים בו ערבי שירה כמיטב המסורת, בליווי פסנתרנים, ממש כפי שנערכו בעבר הרחוק.

עם זאת, לפני מספר שנים, העז צ'ואוט והפך את המקום לפאב הצמחוני הראשון בלונדון. הצעד המפתיע הוכתר בהצלחה רבה, וכעת הגיע כאמור הזמן לשינוי נוסף: הפאב הנודיסטי הראשון של לונדון.

רישיון הנודיזם לו זכה הפאב, מאפשר הן ללקוחות והן לאנשי הצוות להתהלך בו בעירום מלא. עם זאת, כדאי לציין כי כל ההתערטלות צריכה להיות בתיאום מראש, באירועים מיוחדים, וכן מוסכמת על הנוכחים במקום.

"מי שמעוניין להגיע לערב בעירום, צריך להירשם מראש", מסביר צ'ואוט. "התכנון הוא שכבר בחודש יוני ייערך ערב כזה. עוד לא קבענו תאריך מדויק, אבל זה בהחלט יקרה, כך שכל מי שכבר מתקשרים אלינו בקוצר רוח ורק מחכים ללגום משקה בעירום במרכז הסוהו - יוכלו לעשות זאת".

מעניין לגלות כי הרעיון נבע בעת הפקת לוח שנה ייחודי לפאב, שכונה "היפות והחיות של הסוהו". לוח שנה זה הציג לראווה כמה מהלקוחות הקבועים של הפאב, בעירום מלא. כל ההכנסות ממכירת לוח השנה נתרמו לארגון צדקה העוסק ברווחתם של חסרי בית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully