וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המתנה נעימה: נמלי התעופה עם האטרקציות הכי מדליקות ומוזרות

גלישת גלים במינכן, סיור מוזיקלי בפילדלפיה, מבוך צמחייה בסינגפור, סימולטור טיסה מקצועי בשוויץ ואפילו מפלצת מדברת (וקורעת מצחוק) בקולורדו. קבלו כמה נמלי תעופה שיגרמו לכם להעביר את הזמן בכיף

שדה תעופה אינצ'און שבדרום קוריאה/צילום: זיו ריינשטיין

בווידאו: שדה התעופה של דרום קוריאה שמופיע בכתבה

בין אם תרצו בכך ובין אם לא, הרי שנמלי תעופה מהווים חלק בלתי נפרד מחוויית החופשה בחו"ל. בעוד שעבור מטיילים רבים, מדובר בעיקר במרחבים מלחיצים, שבהם תורים מייגעים, ביקורת ביטחונית מתישה וסתם המתנות ממושכות, הרי שישנם נמלי תעופה שמציעים לכם להעביר את הזמן בבילויים מדליקים. אתר Tourism Review מספק שבע דוגמאות מומלצות.

עוד על שדות תעופה בוואלה! תיירות:
16 נמלי תעופה מדהימים שלא תרצו לצאת מהם
מדריך לישראלים: כך תתגברו על התור הארוך בנתב"ג ובדיוטי פרי
טרמינל, ז'ה טם: שדה התעופה שהכי כדאי להיתקע בו

מינכן: לגלוש כל הדרך לחו"ל

נמל התעופה הבינלאומי של מינכן שבגרמניה הוא לא מקום שכדאי לעבור דרכו ביעף, וזאת בכדי שלא תחמיצו את האטרקציות שיש בו. בין השאר, מאז שנת 2012 הוא מארח את תחרות הגלישה Surf & Style, וככזה, הוא מאכלס בריכת גלים מקורה שאורכה כ-11 מטרים. והחדשות הטובות: תוכלו להיכנס אליה ולתפוס גלים לגמרי בחינם.

נוסף על כך, תמצאו כאן מתחם סקייטבורד ובו ציוד שניתן לשכור במחיר נמוך. בקיצור, יופי של מקום עבור חובבי ספורט אקסטרים.

עוד בוואלה!

עבר בידוק בטחוני לטיסה, וקיבל פתק הזוי מהמאבטחת

לכתבה המלאה

צחוקים ושיגועים בדנוור, קולורדו

בעיר דנוור שבמדינת קולורדו בארצות הברית, פועל נמל תעופה בינלאומי שיגרום לכם לצחוק. כך למשל, ניצבת כאן מפלצת "גורגויל" מפחידה בסגנון גותי, שפונה אל העוברים ושבים ומשגעת אותם עם מתיחות שונות ומשונות. המפלצת המדברת פונה בעיקר לנוסעים עם כובעים גדולים במיוחד או עם כמות נכבדה של מזוודות, ופשוט מותחת אותם. היא גם מסוגלת לענות של השאלות שלכם ואפילו לבקש מכם להזמין לה אוכל...

לתעות במבוך בסינגפור

נמל התעופה הבינלאומי צ'נגי (Changi) שבסינגפור נחשב לאחד האהובים בעולם כולו. וזאת בשל כמה וכמה פעילויות המוצעות בו. יש בו ארבעה טרמינלים עם שפע של דברים שתוכלו לגלות. גולת הכותרת כאן מגיעה בדמות גן מרהיב שמעוצב כמבוך. הגן, שמככב באינספור חשבונות אינסטגרם, הוא אף מבוך הצמחייה הגדול ביותר בסינגפור, והוא יוביל אתכם אל נקודות תצפית נהדרות. עם זאת, שימו לב לתכנן היטב את זמנכם, כי קל ללכת פה לאיבוד או סתם לשכוח מהזמן.

לגלות את המנהרה התת-קרקעית בסרייבו

על אף שרוב הפעילות בנמל התעופה הבינלאומי של סרייבו, בירת בוסניה והרצגובינה, נערכת מעל פני הקרקע, הרי שזהו המקום לגלות דווקא את מה שמתרחש מתחת לפני השטח.
אתם מוזמנים להגיע אל "מנהרת סרייבו" (Sarajevo Tunnel), המכונה גם "מנהרת התקווה" (Tunnel of Hope). היא הוקמה בשנת 1993, במהלך המלחמה בבוסניה, כדי לקשר בין אזורים שונים בעיר במהלך המצור הסרבי. הועברו בה אספקה וציוד צבאי, ובשלב מסוים, האו"ם עשה בה שימוש להעברת ציוד הומניטרי. ניתן לבקר בחלקה המצוי מתחת לנמל התעופה, במסגרת סיור מודרך.

לטוס בסימולטור בשוויץ

מה יותר מדליק מללמוד להטיס מטוס בעוד אתם ממתינים לטיסה שלכם? ואת הדבר הזה בדיוק תוכלו לעשות בנמל התעופה של ציריך שבשווייץ, שבו פועל סימולטור טיסה מקצועי, השייך לבית ספר לטיסה. כאן תוכלו לבחור מבין ארבעה דגמי מטוסים שונים, וללמוד להטיס אותם. עוד במקום: סיורים מיוחדים לחובבי צילום של מטוסים ממריאים ונוחתים ואפילו טיסת תצפית פרטית במסוק באזור נמל התעופה.

חוויה תרבותית בדרום קוריאה

אחת הסיבות הטובות להגיע לעיר או ארץ חדשה, היא האפשרות להיחשף לתרבות המקומית. אחד היתרונות הבולטים של נמל התעופה הבינלאומי אינצ'ון (Incheon) שבדרום קוריאה, הוא שתוכלו לחוות את התרבות וההיסטוריה המקומית בעודכם ממתינים לטיסה שלכם. בנמל התעופה תגלו מוזיאונים, מרכזי תרבות חווייתיים וגלריות לאמנות. בנוסף, אם יש לכם זמן, כדאי לדעת שנמל התעופה מציע סיורי תיירות ללא תשלום באתריה המרכזיים של העיר. גולת הכותרת כאן היא מרכזי התרבות שבהם נערכים, ללא תשלום, מופעי מוזיקה וריקוד, ובהם מוצגת אומנות מקומית.

מוזיקה סוחפת בפילדלפיה

למרות שרבים מאיתנו לא ממש מחבבים את המוזיקה המרדימה שמושמעת ברחבי הטרמינלים, הרי שמי שיגיעו אל נמל התעופה הבינלאומי של פילדלפיה שבפנסילבניה, ארצות הברית, יזכו לחוויה שונה בהחלט. נמל התעופה הוא ביתה של להקת Philly Phever, שחבריה מסתובבים ברחבי הטרמינלים ומנגנים מוזיקה לטובת מי שממתינים לטיסתם. אחד הדברים היותר מדליקים שתוכלו לעשות כאן הוא פשוט להצטרף אליהם לסיור מוזיקלי ברחבי נמל התעופה, תוך כדי האזנה למוזיקה חיה וקצבית במיוחד.

  • עוד באותו נושא:
  • שדה תעופה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully