וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עבר בידוק בטחוני לטיסה, וקיבל פתק הזוי מהמאבטחת

גסות בדרך למטוס: מאבטחת בנמל תעופה בניו יורק העבירה לנוסע פתק: "אתה מכוער!" ופרצה בצחוק גדול. "אני באמת סקרן לדעת מה נכתב בפתקים האחרים שכתבה המאבטחת", אמר הנוסע

נוסע קיבל פתק מאשת ביטחון בשדה תעופה בניו יורק. צילום מסך, אתר רשמי
עבר במכונת השיקוף, ומיד זכה ל"מחווה" של אשת הבטחון/אתר רשמי, צילום מסך

עובדת ביטחון אמריקנית בנמל התעופה הבינלאומי Greater Rochester במדינת ניו יורק, פוטרה לאחר שתועדה בסרטון וידאו, בעת שהיא מעבירה לנוסע פתק ובו מסר משפיל.

ניל סטרסנר סיפר לכתבי תחנת הטלוויזיה המקומית WROC כי כאשר עצר בנקודת האבטחה שבנמל התעופה, העבירה לידיו המאבטחת פתק. לאחר שחלף על פניה היא צעקה לו ככל הנראה "אתה עומד לפתוח את הפתק?"

כאשר סטרסנר אכן פתח את הפתק המקופל, היא גילה את כי נכתב בו "אתה מכוער!!!". מיד לאחר מכן, נראית המאבטחת - שתועדה במצלמות האבטחה של נמל התעופה - פורצת בצחוק גדול.

העובדת, ששמה לא נמסר, נצפתה תולשת פיסת קרטון מקופסה המשמשת אריזה לכפפות הלטקס המשמשות את המאבטחים בשדות תעופה. על פיסה זו היא שירבטה פתק נוסף. סטרסנר מסר עוד לתקשורת כי הצליח להשיג את קטע הווידאו שתיעד את המקרה, בזכות חוק חופש המידע. לדבריו, התהליך ארך כחודש ימים.

רשות ביטחון התחבורה (TSA) האמריקנית מסרה כי, כאמור, העובדת פוטרה ממקום עבודתה. עוד נמסר כי הרשות מפעילה חברות כוח אדם עצמאיות ברחבי ארצות הברית, המספקות מאבטחים, ועובדת ספציפית זו אינה עובדת רשמית של הרשות ואף לא של נמל התעופה ומשתייכת ל-VMD, חברת אבטחה פרטית מווירג'יניה. בחברה עצמה בחרו בשלב זה שלא למסור תגובה.

צפו באשת הבטחון מוסרת את הפתק לנוסע

"יש לנו אפס סובלנות"

מהרשות האמריקנית לביטחון התחבורה נמסר כי "אנו מפעילים קבלני משנה בסטנדרטים האתיים הגבוהים ביותר ויש לנו אפס סובלנות להתנהגויות מעין אלו. מקרה זה, בו היתה מעורבת עובדת קבלן, נחקר באופן מידי, לאחר שהתקבלה התלונה מהנוסע. עבודתה של המאבטחת הופסקה על ידי החברה".

בדוא"ל תגובה ששלח הנוסע, ניל סטרסנר, הוא ציין כי "אני באמת סקרן לדעת מה נכתב בפתקים האחרים שכתבה המאבטחת. אני נוהג לטוס לעתים קרובות, ומדובר בנמל תעופה נהדר. המקרה הזה היה מוזר לחלוטין, וחברת הקבלן נהגה כשורה. אני בטוח כי הם לא ירשו למאבטחת אחת לפגום במוניטין המצוינים שלהם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully