וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זה הדבר שהכי מעצבן נוסעים בעולם, והישראלים תמיד עושים

מוחאים כפיים בנחיתה, נעמדים בגייט לפני שהוא נפתח, מורידים את משענת המטוס בבת אחת או מגיעים לטיסה עם פעוטות צווחניים - אלו הן ההתנהגויות הכי מרגיזות בטיסות, ודווקא אנחנו די מומחים בהן

נוסעים צולמו ממתינים בסבלנות לירידה מהמטוס/צילום מסך, טוויטר

בווידאו: נוסעים צולמו ממתינים בסבלנות לירידה מהמטוס. האומנם?

כולנו מכירים את הדקות האלה שבהן מטוס נוחת בישראל - מיד נשלחות ידיים למעלה ולקול מחיאות הכפיים מתווסף חיוך שבע רצון. אך האם התנהגות זו היא מהמעצבנות ביותר במטוס? והאם היא מתרחשת רק אצלנו?

באתר המדיה החברתית Reddit, שאל אחד הגולשים "מה הדבר שאתם הכי שונאים בטיסות?", ובתוך 24 שעות, התמלאו עמודי התגובות במאות הערות ותשובות שונות ומשונות לגבי ההתנהגויות הכי מעצבנות שאנשים עושים במטוס או בדרך אליו.

הדיילי מייל מביא את המיטב שבהן. כך למשל, באשר ליצירת תורים לפני שער העלייה למטוס לפני הזמן, כתב המשתמש WhenInDoubt_Kamoulox: "כולנו יושבים לנו בנחת, אבל בגלל שיש כמה אנשים שרוצים להיות ראשונים, כל השאר צריכים לבחור בין להגיע למטוס אחרונים או לעמוד סתם חצי שעה בתור. הרי את אותה תוצאה ניתן להשיג גם אם אנשים יגיעו לתור רק כאשר ייפתח הגייט". עוד הוא הוסיף כי "אנשים מסוג זה הם גם הראשונים לנסות ולצאת מהמטוס לאחר הנחיתה".

משתמש אחר, שכינויו TonkaButt, מתלונן על מוחאי הכפיים (כן, מסתבר שזו לא המצאה ישראלית).

לא יכולים בלי זה. מחיאות כפיים בנחיתה בישראל

גב המושב שריסק את האייפד

מחאה של ממש נרשמה כנגד הנוסעים שמטים את משענת גב המושב לאחור ללא כל התראה. "אני יודע שזוהי 'זכותם' להישען לאחור, אבל גם לי יש זכות לא לקבל את גב המושב שלהם ישר בפרצוף שלי, כשהם עושים זאת מבלי להזהיר מראש", כתב משתמש בשם goneisthelight. "פעם אחת, מישהו ממש חבט בפנים שלי באמצעות גב המושב שלו, ומישהו אחר כמעט ריסק לי את האייפד, שהיה מונח על מגש האוכל לפניי, בעוד צופה בו בסרט". גולשים אחרים התלוננו על פגיעות בברכיים, כתוצאה מהסטת גב המושב לאחור.

המשתמש brandnwe טען כי בעבורו, אין יותר מרגיז מאשר שינוי שער העלייה למטוס ברגע האחרון, במיוחד כאשר אתה נמצא במקום אחר בנמל התעופה.

באופן לא מפתיע, רבים התלוננו על טיסות שבהן הם נאלצים לשבת ליד ילדים בוכים. המשתמש BinkBonkers כתב כי "כמעט בכל טיסה שלי, יש איפשהו על המטוס אימא שהיתה חייבת להביא איתה לטיסה את הפעוט הדוחה והצווחן שלה".

עוד בוואלה!

מלחמת המרפקים: כך תנצחו בקרב על משענת היד במטוס

לכתבה המלאה
נוסעת ישנה בזמן טיסה. ShutterStock
ועוד בלי התראה? הטיית המושב אחורה מאוד לא אהודה בקרב הנוסעים/ShutterStock

הקשקשנים הסדרתיים

ויש גם מי שמתעבים את הנוסעים שמתעקשים לנהל איתם סמול-טוק במהלך הטיסה. "יש אנשים שמדברים איתך אבל לא קולטים את הרמז שאתה פשוט רוצה שיניחו לך לנפשך", כותב AlliCakes. "אין לי בעיה לשוחח עם אנשים, אבל אחרי שהמטוס ממריא, פשוט תעזבו אותי. דברו איתי רק אם אתם צריכים שאזוז ממושבי כדי שתוכלו לצאת לשירותים".

בהקשר זה, ישנם את אותם נוסעים שפשוט לא מבינים מהו מרחב אישי ולא מכבדים אותו. וזה קורה כל הזמן.

תלונה שכיחה נוספת קשורה בעיכובים בטיסה, בעוד הנוסעים כבר נמצאים במטוס. "כאשר המטוס נע באיטיות לעבר מסלול ההמראה, ואז פשוט עוצר לשעה ארוכה, בגלל כל מיני עניינים לא פתורים", כותב Back2Bach. "ובזמן הזה, אומרים לנו שאסור לקום מהמושב ואסור ללכת לשירותים. וזוהי בהחלט סיבה נוספת לכך שאני תמיד מעדיף לנסוע ברכבת ולא לטוס, כאשר זה אפשרי".

ואתם? מה הכי מפריע לכם בנוסעים בטיסה? טקבקו לנו!

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully