וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איזה מטוגנים! תפוח אדמה ענק מוצע להשכרה ב-Airbnb

אם נקלעתם לבויסי (Boise), עיר הבירה של מדינת איידהו בארה"ב, תוכלו ללון באטרקציה החדשה של Airbnb בדמות תפוח אדמה מלאכותי ששוקל שישה טונות. ה-The Big Idaho Potato Hotel מיועד לזוג אחד והוא מפנק במיוחד מבפנים. 200 דולר ללילה, וגם אתם יכולים להיות צ'יפס

נכס תפוח אדמה ענק Airbnb. Airbnb, אתר רשמי
מבפנים הוא דווקא יותר מלהיב. התפו"א של איידהו/אתר רשמי, Airbnb

שמענו כבר על לא מעט יחידות דיור שונות ומוזרות שניתן לשכור דרך Airbnb, אבל לישון בתוך תפוח אדמה ענק זה בהחלט עשוי לרענן את החופשה שלכם.

אם נקלעתם לעיר בויסי (Boise), עיר הבירה של מדינת איידהו בארה"ב, תוכלו לראות את האטרקציה החדשה בדמות תפוח אדמה מלאכותי ששוקל שישה טונות. התפו"א, העונה לשם "The Big Idaho Potato Hotel", נוצר תחילה עבור ציון שנת ה-75 להקמתו של ארגון מגדלי תפו"א של איידהו, כגימיק שנע ונד על גבי משאית ברחבי ארה"ב בשש השנים האחרונות, אולם מוקדם יותר השנה הגיע לתחנתו הסופית. עתה הפך התפו"א לנכס עבור תיירים שבאים לבויסי.

נכס תפוח אדמה ענק Airbnb. Airbnb, אתר רשמי
גימיק שנע ונד על גבי משאית ברחבי ארה"ב בשנים האחרונות/אתר רשמי, Airbnb
נכס תפוח אדמה ענק Airbnb. Airbnb, אתר רשמי
דווקא די מרווח. העיצוב בתוך התפו"א/אתר רשמי, Airbnb

עיצוב הפנים שיקי מאוד

התפו"א ממוקם בשטח חקלאי של 400 דונמים, ו"הוא" משקיף לנוף של הרי אוויהיי. הנכס שבנוי מברזל, בטון וגבס יכול לארח עד שני אורחים ב-3 מ"ר שלו, ולמרות שאינו נראה מזמין כל כך מבחוץ, דווקא עיצוב הפנים שלו שיקי מאוד.

כך למשל, תמצאו בו מיטה זוגית גדולה, מטבחון, מקום לאח בוערת ושירותים קטנים. כל החלל עצמו מעוצב עם שתי כורסאות ישיבה בוורוד הבולטים אל מול הקירות הלבנים, עציצים ירוקים גדולים לצד האח וגם מנורות בעיצוב מעניין.

קריסטי וולף, שפיקחה על שינוי היעוד של התפוח אדמה, אמרה: "זה מיועד לזוגות. אני חושבת שהמקום ימשוך מבקרים רבים, ויהיה מעין אטרקציה שחייבים לראות או ללון בה כשבאים לבקר מחוץ לאיידהו".

ה-The Big Idaho Potato Hotel מתוכנן להיפתח לציבור במאי, אבל לפי Airbnb כל הלילות של חודש מאי כבר הוזמנו וכרגע ישנם לילות ספורים בחודש יוני הקרוב. מחיר ללילה - 200 דולרים לזוג - לא כולל מיסים. התפוח אדמה הדליק אתכם? כאן תוכלו להזמין בו לילה.

עוד באותו נושא

חוויה נדירה ב-Airbnb: לבלות את הלילה בלובר, לבד

לכתבה המלאה
נכס תפוח אדמה ענק Airbnb. Airbnb, אתר רשמי
המקלחת והשירותים החיצוניים לתפו"א/אתר רשמי, Airbnb
נכס תפוח אדמה ענק Airbnb. Airbnb, אתר רשמי
וכך הם נראים מבפנים/אתר רשמי, Airbnb
נכס תפוח אדמה ענק Airbnb. Airbnb, אתר רשמי
נכס תפוח אדמה ענק Airbnb/אתר רשמי, Airbnb

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully