וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זה הדבר שהישראלים הכי חוששים ממנו בטיסה

עונת החופשות בעיצומה, וסקר חדש שערכה חברת תיירות גדולה חושף שיותר משליש מאיתנו מפחדים שהמזוודה שלנו תלך לאיבוד בטיסה, כשנשים מפחדות הרבה יותר מגברים. וגם: מה הכי חשוב לישראלים בהזמנת חופשה בחו"ל?

ShutterStock

בווידאו: באיזה יום בשבוע הכי משתלם להזמין חופשה?

מאות אלפי ישראלים ממריאים בימים אלו אל חופשת 'החופש הגדול' שלהם מעבר לים. רק באוגוסט אשתקד נשבר שיא ביציאות של ישראלים לחו"ל עם 2.7 מיליון יציאות. גם עונת התיירות הקרובה, צפויה גם היא לשבור שיאים, ובתוך כך אתר גוליבר ערך סקר חדש שחושף ממה הישראלים חוששים הכי הרבה בחופשות.

הסקר, שנערך בקרב 503 נשאלים המהווים מדגם מייצג, מעלה כי הדבר שהכי מפחיד את הישראלים בחופשה הוא שהמזוודה תלך לאיבוד בטיסה. 35% מהנשאלים השיבו כי הדבר ממנו הם הכי חוששים במהלך חופשה, הוא שהמזוודה שלהם לא תגיע ליעדה.

במקום השני בדירוג החששות של הישראלים בחופשות הוא הפחד לפספס את הטיסה, המאפיין 16% מהישראלים. 13% השיבו כי מה שהכי מפחיד אותם בבואם לצאת לחופשה, זו האפשרות להתאכזב מהמלון שהזמינו. במקום ה-4 ברשימת החששות של הישראלים בחופשות זה הפחד שיכייסו אותם, המאפיין 12% מהישראלים.

ברשימת החששות הנוספים של עם ישראל לקראת החופשה, ניתן למצוא את הפחד לקבל חדר אחד ממה שהוזמן (7%), שחברת התעופה תחייב בעבור אובר-ווייט (5%) ולקבל מקום לא נוח בטיסה (4%).
בבחינת התוצאות, עולה בבירור כי מי שחושש הכי הרבה שהמזוודה תלך לאיבוד הן נשים. 41% מהנשים השיבו כי הפחד הכי גדול שלהם בחופשה הוא שהמזוודה תלך לאיבוד. זאת בהשוואה ל-29% מהגברים בלבד.

נוסע מזוודה שדה תעופה טרמינל. Shutterstock, ShutterStock
הישראלים הכי חוששים שהמזוודה לא תגיע/ShutterStock, Shutterstock

ומה הכי חשוב לכם בהזמנת טיסה?

בנוסף, הסקר בדק מה הדבר הכי חשוב לישראלים כשהם מזמינים חופשה בחו"ל. תוצאות הסקר מעלות כי ל-65% מהישראלים חשוב שהחברה ממנה הם מזמינים את החופשה תציע מגוון אופציות ללקוח והוא יוכל לבחור מהן את המתאימה לו ביותר, לקבל את מסמכי הנסיעה וכל המידע הדרוש לחופשה בזמן ושיהיה שירות 24/7 בעברית. ל-12% מהישראלים חשוב להזמין את החופשה מחברה ישראלית ותיקה ומוכרת, ל-11% מהישראלים חשוב להזמין את החופשה מחברה העומדת בחוק הגנת הצרכן ול-3% חשוב שהחברה תעניק שירות לקוחות באמצעות הווטסאפ.

"החלטנו לבצע את הסקר, במטרה להבין ממה הלקוחות שלנו הכי חוששים ומה חשוב להם בהזמנת החופשה", מסביר מנכ"ל גוליבר, זיו רוזן.

הסקר נערך במהלך חודש יוני 2019 על-ידי מכון רושינק בקרב 503 נשאלים המהווים מדגם אקראי ארצי מייצג, של האוכלוסייה הבוגרת בישראל המחוברת לאינטרנט.

עוד בוואלה!

סודות נתב"ג: הלואו קוסט המשתלם והתוספת שהישראלים לא יכולים בלעדיה

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully