וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

5 הדברים שהכי חשובים לישראלים כשהם מחפשים חופשה

אז מה הכי חשוב לנו כשאנחנו באים לחפש חופשה? חברת נסיעות ערכה ניטור של הבקשות הכי נפוצות של הישראלים בבואם להזמין חופשה, ומסתבר שכולנו רוצים דילים!. אבל מה עוד?

זיו ריינשטיין על הישראלים שמתעדים את החופשות מתוך "המהדורה המרכזית"/עריכת וידאו: ניר חן

התיישבתם על המחשב, או שלפתם את הסמארטפון כדי לחפש את החופשה הבאה שלכם בחו"ל. אבל מה בדיוק אנחנו, הישראלים, הכי אוהבים בחופשה שלנו? ניטור שערכה חברת הנסיעות קווי חופשה, בדק מה מחפשים הישראלים בחופשה משפחתית בחו"ל, תוך כדי ניתוח של מילות החיפוש במנועי החיפוש השונים, כולל בשיחות הטלפון שמתקבלות במוקד ההזמנות של החברה.

אז פרופיל החופשה, שמחפשת המשפחה הישראלית מעלה חמש תוצאות ברורות מאוד. הנה מה שהכי חשוב לנו בחופשה בחוץ לארץ.

1. דיל

המילה הראשונה שיוצאת מהפה או מהמקלדת היא "דיל", שמגלמת בתוכה את הרצון לקבל מסוכן הנסיעות או מגוגל, חבילה/חופשה סגורה מ-א' ועד ת' - שזה אומר טיסה, העברות, מלון, סוג חדר, אירוח הכל כלול ומחיר סופי שיהיה הזול ביותר.

משפחה מטיילת חופשה חמשוש חינם. ShutterStock
המשפחה הישראלית מחפשת דיל שיהיה בו הכל/ShutterStock

2. הכל כלול

שתי מילים הכמעט הכי חשובות שיוצאת מהפה אל מול סוכן הנסיעות, או מהמקלדת במנוע החיפוש גוגל. המשפחה הישראלית רוצים לשלם על דיל וזהו - ולהימנע מכל הוצאה כספית נוספת. שהכול יהיה כלול: ארוחת בוקר, ארוחת צהריים, ארוחת ערב, שתייה קלה, שתייה חריפה, נשנושים בבריכה ואפילו מיני בר בחדר. כל מה שאנחנו לא מקבלים כאן בבתי המלון בארץ - אנו רוצים לקבל בחופשנו בחו"ל, וכך אנו מוצאים יותר ויותר בתי מלון שעובדים בווליום גבוה עם השוק הישראלי ומשווקים את המלונות על בסיס אירוח של הכול כלול, כדי שהשוק הישראלי יבחר דווקא בהם. מה שהתחיל בחופשה כיד המלך בטורקיה, גלש מהר מאוד גם לאיי יוון ויתר יעדי הנופשונים הפופולאריים של הישראלים.

קלאב אנטליה הכל כלול Crystal Sunset Luxury Resort & Spa. צילום: מתוך פייסבוק המלון, צילום מסך
זה התחיל בטורקיה והתפשט לשאר יעדים. קלאב באנטליה/צילום מסך, צילום: מתוך פייסבוק המלון

3. פארק מים

המילה השלישית ואולי החשובה ביותר בכדי להבטיח חופשה משפחתית מהנה ומוצלחת. מרבית החיפושים מתרכזים בחופשות בבתי מלון, במלונות המשלבים פארק מים הכולל מגלשות. גם מגמה זו שהחלה באנטליה, שבה אין מלון שלא מציע פארק מים כסטנדרט, התפשטה גם אל איי יוון - כרתים (מלון CRETA MARIS), קוס (רשת מלונות KIPRIOTIS), רודוס (NIKRIPOLI ATLANTICA), בורגס בבולגריה (EVRIKA BEACH) ולמלונות נוספים באירופה - פראג (AQUA PALACE) ובודפשט (AQUA WORLD RESORT).

פארק המים של רודוס. פייסבוק, אתר רשמי
איך אפשר בלי אקשן לילדים/אתר רשמי, פייסבוק

4. מזוודה

מילה שאולי לא עולה בגוגל, אבל עולה בכל שיחה עם סוכן הנסיעות בעברו השני של הקו. עלילות המזוודה בחברות התעופה יצרו בלבול ענק בקרב הנופשים הטסים לחופשה בחו"ל. משפחה שיוצאת לחופשה משפחתית ממוצעת, רוצה לדעת כי העסקה עם חברת התעופה או הדיל שאותו היא מזמינה, כולל בתוכו וללא עלות כספית נוספת, גם מזוודה.

מזוודה מזוודות מסוע שדה תעופה נוסעים. Shutterstock, מערכת וואלה! NEWS
המזוודה כלולה במחיר? הישראלים לא אוהבים הפתעות/מערכת וואלה! NEWS, Shutterstock

5. חדר משפחה

זהו החדר הכי מבוקש על ידי הישראלים, ושמיועד לשכן את המשפחה הישראלית הקלאסית הכוללת זוג + 2 או זוג + 3 ילדים. כל ספק חבילות נופש שמכבד את עצמו דואג מבעוד מועד לרכוש מלאי חדרי משפחה/ ג'וניור סוויט במבחר בתי מלון מבוקשים ביעדי הנופש המובילים. זו הדרך היחידה להתמודד עם תחילת העונה בדרישות המשפחה הישראלית לסוג חדר זה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully