וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לבני ובנות 18+: הריזורטים שיספקו לכם חופשת סקס חוקית ומושלמת

1.8.2019 / 23:33

ברחבי העולם פועלים לא מעט ריזורטים שמציעים חופשות סקס חוקיות לגמרי ומלהיבות, הכוללות עירום מלא, חילופי זוגות, מסיבות לוהטות ושאר ממתקים. קבלו ארבעה מגרשי משחקים למבוגרים בלבד

זוג עושה סקס בטיסה/TWITTER

בווידאו: יש מי שעושה סקס גם בדרך לחופשה. צפו

בעוד שחופשות מהוות דרך מצוינת לטעון את המצברים, הרי שלעתים אין כמו להפוך אותן לחופשות סקס - ובאתרי נופש שמיועדים לכך.

ריזורטים מעין אלו, המיועדים למבוגרים בלבד, מציעים לרוב שפע של שמש, חול, דרינקים ולעתים גם חדרי משחקים למבוגרים בסגנון סאדו-מאזו. נוסף על כך, במקומות אלו, תמצאו שפע של הזדמנויות לסקס - בין אם מדובר בבן או בת הזוג שלכם, בחברים חדשים או עם זוגות אחרים.

באופן טבעי, עירום, סקס בפומבי, הופעה בלבנים סקסיים או בלבוש בסגנון הפטיש יתקבלו במקומות אלו בברכה. עם זאת, לכל ריזורט יש קודי התנהגות משלו, כך שיותר ממומלץ לבדוק את התקנון לפני שאתם מזמינים את חופשת הסקס הבאה שלכם. כך למשל, יש אתרי נופש שנחשבים יותר או פחות ידידותיים לקהילת הלהט"ב מאשר אחרים, ויש כאלו המיועדים לזוגות סטרייטים בלבד.

ועוד כדאי לדעת כי למרות שריזורטי סקס אהובים במיוחד על סווינגרים (מחליפי זוגות), הרי שאתם לא חייבים להיות סווינגרים בכדי ליהנות בחופשה בהם. למעשה, אתם לא חייבים לעשות שום דבר שלא בא לכם.

אז הנה כמה מהריזורטים שבהם סקס היא ממש חלק מהחופשה, אם לא החלק הכי חשוב בה.-

נופש "אי הסקס" מעצבן את הרשויות בקולומביה. sexisland.co, צילום מסך
ויש גם חופשת סקס על יאכטות/צילום מסך, sexisland.co

Hedonism II, נרגיל, ג'מייקה

כתב אתר הלייף-סטיילRefinery29 מדווח כי לאחרונה שב מחופשת סקס בריזורט Hedonism II, הממוקם בעיירת הנופש הקטנה נרגיל (Negril) שבג'מייקה שבקריביים. במקום יש מתחם "חסוד" יותר שבו הלבוש או אופציה בלבד, ומתחם משוחרר יותר, שבו על כולם להסתובב בעירום. בנוסף, ממתינים לכם כאן חדר משחקים למבוגרים, מסיבות הנערכות מדי לילה וגם שפע של הזדמנויות לקיים יחסי מין מול אורחים אחרים, להחליף בני/בנות זוג ולהתהדר בלבוש סקסי במיוחד. ובזכות המסיבות הסוערות, זוהי גם הזדמנות מצוינת לפגוש פרטנרים חדשים.

המקום מיועד בעיקר לזוגות, ואורחים יחדים נדרשים לשלם יותר. בנוסף, גברים ללא בת זוג אינם מורשים להיכנס למתחמים מסוימים.

והחדשות הכי טובות: כולם מתקבלים כאן בברכה, בכל גיל, צורה וגודל. בדיוק כפי שריזורט אירוטי צריך להיות - מתחם שבו כולם יחושו בטוב, ללא כל שיפוטיות.
hedonism.com' target='_blank'>לאתר הריזורט

הדוניזם, ג'מייקה

Desire Riviera Maya Resort , פוארטו מורלוס, מקסיקו

האתר ממוקם בעיירת הנופש המקסיקנית פוארטו מוראלוס (Puerto Morelos), ונושק לחוף הים. המתחם מיועד לזוגות בלבד, וגם כאן, על חוף הים, הלבוש הוא אופציה בלבד. סיסמת המקום היא "חיה ותן לחיות", וככזה - הוא מעודד התהלכות בלבוש סקסי וכמובן - בעירום מלא. בנוסף, הוא ידידותי לחובבי חילופי זוגות, אך זוהי כמובן אינה חובה.

כדאי לדעת כי בתוך מתחם זה, פועל מתחם נוסף, יוקרתי יותר, העונה לשם Desire Riviera Pearl. יש בו יותר שקט ופחות מסיבות.
לאתר הריזורט: www.desire-experience.com

Temptation Cancún, קנקון, מקסיקו

ריזורט הממוקם בעיר הנופש המקסיקנית המפורסמת קנקון (Cancún), שבחצי האי יוקטן. במידה מסוימת, אווירת הסקס פחות בולטת בו מאשר המקומות האחרים המצוינים כאן, אך היתרון הבולט הוא שהאתר מקבל בברכה הן זוגות והן יחידים באותה מידה. הוא מכריז על עצמו כעל "מגרש משחקים למבוגרים", ויש בו רצועת חוף טופלס (אופציה), בריכת שחייה ופעילויות ערב בגוון סקסי. קחו בחשבון בסקס בפומבי ועירום מלא הם בניגוד לתקנון.
לאתר הריזורט: www.temptation-experience.com

Rooftop Resort in Hollywood, פלורידה, ארה"ב

מלון בסגנון "לבוש הוא אופציה", השוכן בדרום מדינת פלורידה שבארצות הברית. פרסומו בא לו בזכות הקונספט: "לרקוד בעירום! לבלות בעירום!" (Dance naked! Party naked!) שהוא מציע לאורחיו. גם כאן יש חדר משחקים למבוגרים ומסיבות לילות סוערות. המקום ידידותי לסווינגרים, וגם יחידים מזומנים להגיע וליהנות. עם זאת, קחו בחשבון שכמה ממתחמי המלון פתוחים לזוגות בלבד.
לאתר הריזורט: http://www.rooftopresort.com/

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully