וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נודיסטים, סקס בפומבי וסאדו: זה מה שקורה בשבוע הסקס במלון למבוגרים בלבד

21.12.2018 / 0:00

חלמתם פעם על חופשה סקסית בחו"ל? חבורה של עיתונאים היו שותפים למסע תענוגות של ממש בג'מייקה וחזרו עם רשמים עמוקים - תרתי משמע

אתר הנופש למבוגרים הדוניזם 2/צילום: אתר המלון

האם אתם מחפשים דרך לתבל את חיי הסקס שלכם ומחפשים ריגושים מעבר לים? ישנם הרבה יעדי תיירות שעשויים לעזור לכם במטרה הזו, אבל אחד מהם מזמין במיוחד. מספר כתבי תיירות היו שותפים למסע תענוגות ב"הדוניזם II" - מלון למבוגרים בלבד בג'מייקה וחזרו עם תובנות מעניינות עבורכם.

ביום הראשון של המסע, העיתונאים נשלחו למלון שבו לא רק שהאורחים הסתובבו בעירום, הם גם נהנו מתצפית מלאה על האורחים האחרים. העיתונאים יצאו לטיול בחוף הנודיסטים ולאחר מכן לקחו חלק באירוע שבו הם נחשפו למדריכים שלימדו זוגות של סווינגרים כיצד להצליף ולהפליק זה לזה. בנוסף, אחת הכתבות ראתה כיצד חבורה של אורחים גירו את עצמם עם צעצועי מין, דבר שהתברר לדבריה כחוויה "מעוררת במיוחד".

העיתונאית סיפרה: "אני זוכרת לפחות שלוש בחורות שונות שהגיעו לאורגזמה במקביל, וזה קצת קשה לא להתגרות מזה". אחרי שנפשו והשתובבו בבריכה בעירום ואחת מהם אפילו קיימה מין אוראלי, אחת העיתונאיות אזרה אומץ כדי להכנס לחדר המשחקים המפורסם שאליו נשים עם ראש פתוח, זוגות של סווינגרים וגברים רווקים הוזמנו להיכנס.

עוד בנושא
עדות מ"אי הסקס": זה מה שקורה בנופש שמציע סקס עם 60 נשים, סמים ואלכוהול
"תאילנד של השיעים": בירת הסקס של איראן מפלגת את הציבור

1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully