וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האשה הישראלית אוהבת יותר מהכל חופשת שופינג

סקר שבדק את העדפות החופשה של נשים לכבוד יום האישה הבינלאומי, מצא שלמעלה מ-40% מעדיפות חופשות שופינג. וגם: 1 מתוך 10 נשים נופשות לבדן, ועם מי הכי כיף לנשים לנפוש - עם בן הזוג או עם חברה?

קניון GUM Moscow מוסקבה/RonnieJ67 יוטיוב

בווידאו: קניון במוסקבה - בכתבת ערי השופינג הטובות והלא מוכרות

יום האשה הבינלאומי שיתקיים מחר (ו') בעולם, גרם לנו לבדוק כיצד נשים מעדיפות לנפוש. סקר שנערך עבור וואלה באדיבות טרווליסט - אתר השוואת מחירים בתיירות - בדק את הרגלי החופשות בחו"ל אצל נשים ישראליות. המחקר שנערך בקרב 470 נשים בגילי 20 עד 60 על ידי מכון מחקרי שווקים "רושינק", מצא כי קיים פער בין חופשת החלומות לחופשה בפועל.


עוד על נשים וטיולים:
הכניסה לגברים אסורה: אי הנשים בפינלנד
זה רשמי: נשים אורזות פחות טוב מגברים
החופשה ב"אי הסקס" צוברת תאוצה: עכשיו גם נשים רוצות להצטרף


אז עם מי נשים מעדיפות לטוס? הפרטנר המועדף ביותר על נשים בחופשה בחו"ל הוא בן/בת הזוג שלהן. כ-44% מהנשאלות הצביעו עליהם כפרטנרים המועדפים לחופשה.

העדפות החופשה של הנשים בחו"ל. טרווליסט,
מה שנשים מעדיפות/טרווליסט
העדפות החופשה של הנשים בחו"ל. טרווליסט,
מה שקורה בפועל/טרווליסט

ואיזו חופשה הן מעדיפות? 25% מהנשאלות בחרו כחופשה האולטימטיבית את החופשה המשפחתית, ואילו רק 14% בחרו לנפוש עם חברות. 6% הפתיעו וענו בכנות שמעדיפות לטוס לבד.

בפועל החופשות הנפוצות ביותר בקרב נשים הן חופשות משפחתיות (52%) אבל גם החופשות הרומנטיות עם בני הזוג (49%) מתאימות את עצמן לביקושים, וההפתעה היא שאחת מכל עשר נשים נופשת לבד (10%).

קניות שופינג תיירות. Shutterstock, ShutterStock
אחת מכל עשר נשים ישראליות נופשת לבד/ShutterStock, Shutterstock

ומה עם ש ו פ י נ ג? האם נשים כל כך צפויות בבחירות שלהן?

אז כן! מקטנה ועד גדולה - כולן, אבל כולן, רוצות רק שופינג!

למעלה מ-40% מהנסקרות בחרו בחופשת "רק שופינג". חופשת השופינג הובילה על פני חופשת מנוחה או בטן-גב (27%) או חופשה בטבע (9%). יש לציין, שלחופשה משולבת ואורבנית, כלומר שופינג ומנוחה, היו גם ביקושים של 22%, מה שאומר שרוב הנשים אינן מוכן לוותר על השופינג בחופשה גם אם אינה מוגדרת ככזו. הבחירה הגורפת אינה נגועה בחלק גיאוגרפי זה או אחר, הפילוח הגיאוגרפי מצביע כי נשים מכל חלקי הארץ בחרו בחופשת השופינג כמועדפת.

בנות ה-40+ הובילו בהעדפה זו עם ממוצע של 49%, אך גם בנות ה-25 וה-30 לא נשארו מאחור עם 30 ו-40 אחוזים בהתאמה בבחירת הבילוי המועדף בחופשה.

עוד באותו נושא

6 נשים שעזבו את העבודה ועוסקות במה שהן באמת אוהבות

לכתבה המלאה
העדפות החופשה של הנשים בחו"ל. טרווליסט,
קודם נקנה, אחר כך נבחר יעד/טרווליסט
העדפות החופשה של הנשים בחו"ל. טרווליסט,
בנות 40+? חופשות השופינג שולטות אצלכן/טרווליסט

תמר גרזון, מנכ"לית אתר טרווליסט: "תוצאות הסקר מצביעות על תופעה מאוד מעניינת שהחלה להתפתח בשנים האחרונות - נשים שנוסעות לבד לטיול בחו"ל. תופעה זו מתחברת לטרנד הנוודות הדיגיטלית המדובר, שבו נשים רבות נוסעות לחו"ל לחופשה המשלבת לעיתים עבודה מרחוק לבדן, הן מניחות לעצמן להיסחף אחרי המלצות מחברים ברשתות החברתיות, ומטרת הנסיעה היא לחוות חוויות חדשות ולתעדן, ואם ניתן גם לעבוד במקביל. תופעה נוספת שמאוד מוכרת לנו הנשים, היא ההעדפה הברורה שלנו לטוס לחו"ל לשופינג בלבד, אם בגלל שפשוט יותר זול שם מבארץ, או פשוט כי זה מה שמעניין אותנו. עם זאת, מי שלא רוצה שופינג מעדיפה את המנוחה, פסק זמן מהחיים והריצות היומיומיות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully