וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכניסה לגברים אסורה: אי הנשים בפינלנד

12.2.2018 / 15:47

באי קטן מול חופי פינלנד נפתח אתר נופש המיועד לנשים בלבד. למה זה טוב, אילו פעילויות יוצעו בו ועל איזו שאלה יש לענות כדי להתקבל אליו? חופשה נטולת טסטוסטרון

כריסטינה רות' מייסדת אי הנשים בפינלנד SuperShe. אתר SuperShe, מערכת וואלה! NEWS
הרעיון עלה בעת חופשה בקליפורניה. כריסטינה רות', מייסדת אי הנשים בפינלנד/מערכת וואלה! NEWS, אתר SuperShe

אם את אישה שנזקקת לקצת חופש מגברים - זה יהיה המקום בשבילך. בפינלנד נחנך SuperShe Island, אתר נופש השוכן על אי קטן מול חופי פינלנד, שאליו הכניסה לגברים אסורה.
האינדיפנדנט מדווח כי את אתר הנופש ייסדה כריסטינה רות' (Kristina Roth). היא מבטיחה מקום מפלט נשי רגוע להפליא, כאשר מדיניות אי הכנסת גברים תיאכף בקפדנות רבה.

לדבריה, הרעיון להקים ריזורט המיועד לנשים בלבד הגיע לאחר שבילתה חופשה באזור קלבסאס (Calabasas) שבקליפורניה. "כאשר שהיתי שם, שמתי לב מה להשפעה שמתרחשת כאשר גברים פוגשים נשים. כאשר גבר חמוד מגיע, נשים מיד ישימו ליפסטיק", היא מספרת. "לעומת זאת, באי SuperShe, הטסטוסטרון כלל לא ישחק תפקיד, כדי שכל אחת תוכל פשוט להתמקד בעצמה, בטבעיות, מבלי להתמודד עם שצף הורמונים".

ואם נראה לרגע שכריסטינה מתעבת גברים - ההיפך הוא הנכון. למרות מדיניות ההפרדה שלה, כריסטינה אומרת כי "אני אוהבת גברים, ובעתיד אולי אפתח לרעיון של נופשים גברים באתר הנופש. אך נכון לעכשיו, אני סבורה כי נשים זקוקות לזמן איכות עם נשים אחרות, זמן שיוקדש להפריה הדדית של רעיונות, חלומות ושאיפות".

לרוע המזל, למרות שעבור רבות האי נשמע כמו חלום שמתגשם, בשלב זה, אתר הנופש מיועד רק לחברותיה של כריסטינה. עם זאת, באתר האינטרנט של האי היא מבטיחה כי החל בחודש יוני השנה, הוא ייפתח לקהל הרחב.

אי הנשים בפינלנד SuperShe. אתר SuperShe, מערכת וואלה! NEWS
בחודש יוני הוא ייפתח לקהל הרחב. אי הנשים בפינלנד/מערכת וואלה! NEWS, אתר SuperShe

רוצה להתקבל? השיבי נכון

כדי להימנות עם בנות המזל שיגיעו לאי, יש להגיש מועמדות לחברות במועדון אקסקלוסיבי זה. בקיצור, גם אם את אישה, אי אפשר פשוט להגיע.

הגשת המועמדות כוללת שליחת פרטים אישיים (שם, מספר טלפון) וכן מענה לשאלה "מדוע את נלהבת להצטרף לקהילה של SuperShe?" ניתן גם להעלות קטע וידאו אישי שיספק מענה לשאלה זו.

כדאי לדעת כי כאשר הריזורט ייפתח למבקרות באופן רשמי, יוצע בו מגוון של פעילויות כגון שיעורי יוגה, מדיטציה, תזונה בריאה, סדנאות בישול, אימוני כושר ועוד.

נכון לעתה, מחיר הנופש באי עדיין לא נקבע, אך סביר להניח כי גן עדן נטול גברים לא יהיה עניין זול.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully