וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טסים לבד? אלו היעדים המסוכנים לטיול סולו ב-2019

דוח חדש ממפה את היעדים הבטוחים (והמסוכנים) בעולם בעבור מי שמעדיפים לטייל לבד ב-2019. במקום הראשון: סינגפור, ובחמישייה הראשונה תוכלו למצוא גם את אוזבקיסטן. ואיפה הכי מסוכן לטייל בגפכם?

מערכת וואלה!

בווידאו: נינה רגוזה מארה"ב שלא מפסיקה לכבוש את העולם לבדה

טיולים לבד (מה שמכונה בעגה התרמילאית "טיולי סולו") ברחבי העולם נמצאים בעלייה מתמדת, ויותר ויותר תיירים מעדיפים כיום את הדרך העצמאית הזו, הטומנת בחובה יתרונות רבים.

אך אם גם אתם נמנים עם בני המזל ויש לכם הזדמנות לחקור את העולם לבדכם, כדאי כמובן לעשות זאת באופן שיבטיח את ביטחונכם ככל האפשר.

עוד על טיולי סולו:
100 מדינות ב-9 שנים: יומנו של נווד ישראלי
האשה שמטיילת כבר 5 שנים בעולם; איך היא עושה את זה?
טרנד החופשות "לנשים בלבד" תופס תאוצה במזרח התיכון
לטייל בלי פקקים: מקומות שלא תמצאו בהם כמעט ישראלים

אתר ה"לונלי פלנט" מדווח על דוח חדש ומקיף שיצא לאור בימים אלו, המדרג את היעדים הבטוחים בעולם לשנת 2019, בדגש על תיירי הסולו. הדוח, פרי יוזמה של אתר התיירות WeGoPlaces.me אינו מסתפק רק ברשימה ומיפוי היעדים הבטוחים, אלא גם מספק שפע של טיפים בענייני ביטחון אישי בדרכים.

כדי להגיע לדירוג מיטבי, משקלל הדוח נתונים מדוחות בינלאומיים נוספים, כולל נתוני משרד החוץ הבריטי ועוד. נוסף על כך, לטובת הדוח, נערך סקר מקיף ב-142 מדינות בעולם, בו נשאלו מדגמים מייצגים בכל מדינה באשר לתחושת הביטחון האישי שלהם. בין השאלות: עד כמה אתה חש בטוח להסתובב באזורך בשעות הלילה, עד כמה אתה סומך על המשטרה המקומית, האם אי פעם הותקפת או נשדדת ושאלות נוספות.

קראקס ונצואלה ינואר 2019. GettyImages
אף פעם לא היה שם בטוח. אבל עכשיו בכלל לא. קראקס, ונצואלה/GettyImages

10 המדינות הבטוחות בעולם למטייל הבודד

1. סינגפור
2. נורבגיה
3. איסלנד
4. פינלנד
5. אוזבקיסטן
6. הונג קונג
7. שווייץ
8. קנדה
9. אינדונזיה
10. דנמרק

עוד כדאי לדעת, כי בדוח נוסף שדירג את המדינות השלוות ביותר בעולם, מככבת איסלנד במקום הראשון מאז שנת 2008 ברציפות. אחריה ניצבות נורבגיה, דנמרק, סינגפור וניו זילנד.

באופן טבעי, הדוח גם מציין את 10 המדינות המסוכנות ביותר למטיילי הסולו, כאשר המסוכנת מכולן היא ונצואלה. אחריה, בסדר יורד: אפגניסטאן, דרום סודן, גבון, לוב, דרום אפריקה, מקסיקו, הרפובליקה הדומיניקנית, בוטסואנה וסיירה לאון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully