וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הזוכה בכרטיס חינם לחופשה ב"אי הסקס" רווי האורגיות: בתול בן 16

14.12.2018 / 0:08

בריאן בן ה-16 גנב את כרטיס האשראי של אביו כדי להשתתף בהגרלה על כרטיס טיסה חינם ל"אי הסקס". הוריו הזדעזעו לגלות שבנם הבתול הולך לבלות עם 60 נשים במסיבת סקס המוניות רוויות סמים אבל הוא משכנע: "אני חושב שהגיע הזמן לאבד את בתוליי"

icon

בגיל המתאים לצפות בסרטון?

הצפייה בסרטון זה מיועדת למי שמלאו לו 18 שנים

VIMOE/SEX ISLND PROMO VIDEO

היינו משלמים הכול כדי להיות זבוב על הקיר כשבריאן בן ה-16 סיפר להוריו שהוא זכה בכרטיס טיסה ל"אי הסקס" הידוע לשמצה. מארגני הנופש השערורייתי הציעו לציבור להשתתף בהגרלה על כרטיס חינם לחופשת סקס בלתי נשכחת של ארבעה ימים באי קריבי מסתורי - והודיעו השבוע לזוכה המאושר שממש היום (שישי) הוא הולך להצטרף אליהם למסע. הם ודאי לא תיארו לעצמם שהזוכה בגולדן טיקט יהיה ילד בן 16, בתול שכל ניסיונו הייתה נשיקה אחת עם ילדה שמאז כבר הספיקה להתרחק ממנו.

הנופשים ב"אי הסקס", להזכירכם, ייהנו מליווי צמוד של שתי נערות לטיניות לגבר איתן יוכלו לקיים יחסי מין כאוות נפשם, יוכלו להשתתף באורגיות המוניות, מסיבות סקס רוויות סמים ואלכוהול וכן גם בכמה פעילויות שלא קשורות לסקס כמו גולף וסקי מים. כמובן הנשים אותן מציעים מארגני החופשה הן נשים בזנות, רובן קורבנות של סחר בנשים. מחיר הכרטיס עמד עד לא מזמן על 22,500 שקלים אולם עבור הבלאק פריידי המחיר צנח לכ-17 אלף שקלים.

הזוכה המאושר בכרטיס ל"אי הסקס", בריאן בן ה-16, לצד אביו. צילום מסך
הזוכה המאושר בכרטיס ל"אי הסקס", בריאן בן ה-16, לצד אביו/צילום מסך

עוד בנושא:

עוד באותו נושא

החופשה ב"אי הסקס" צוברת תאוצה: עכשיו גם נשים רוצות להצטרף

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully