וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דוגמנית הושפלה בכניסה למוזיאון הלובר בגלל השמלה החושפנית שלה

13.11.2018 / 6:43

בלוגרית/דוגמנית שבורת לב טוענת שאסרו עליה להיכנס למוזיאון הלובר בגלל הדרך שבה התלבשה. היא פרסמה מאוחר יותר באינסטגרם תמונה שלה לבושה בשמלה "הפרובוקטיבית" ודרשה לקבל הסברים להתנהגותו הפוגענית של המאבטח

אתר רשמי

בסרטון - ביקור במוזיאון הלובר - בלי צורך להתלבש

בלוגרית/דוגמנית אוסטרלית טוענת שאסרו עליה לבקר במוזיאון הלובר בפריז מאחר ששמלתה הייתה חושפנית וקצרה מדי. ניושה סיה בת ה-25 ביקרה בבירה הצרפתית בשבוע שעבר והחליטה לסייר במוזיאון הלובר, המכיל יצירות אמנות חשובות כמו המונה ליזה. בכניסה למקום נתקלה במאבטח שלא היה מרוצה מהדרך בה התלבשה ואסר עליה להיכנס למקום. מעבר לכך, ניושה טוענת שהמאבטח הטיח בה דברים קשים וסילק אותה משם בבושת פנים.

היא שיתפה את סיפורה בחשבון האינסטגרם שלה, שם היא חולקת חוויות מחייה בפני 231 אלף עוקבים. לצד תמונות שלה לבושה בשמלה "הפוגענית", היא פרסמה גם הסבר: "אתמול במוזיאון הלובר, מאבטח עצר אותי בכניסה בגלל הלבוש שלי. הוא עשה את המחוות והבעות הפנים המכוערות והמגעילות ביותר שראיתי, קילל אותי שאכסה את עצמי, עם עיניים מלאות שנאה הוא מנע ממני להיכנס. הייתי שבורת לב, כי חשבתי שזו הנהלת הלובר שאוכפת את החוק הארכאי הזה. מתברר שהיא לא".

עוד בנושא:

"הדיילת הכי יפה בעולם" או הנוסע הקריפי בעולם?
דוגמנית העירום שזעזעה את הירושלמים הצליחה לעצבן הפעם את הטורקים

ונראה שהיא חובבת עירום ופרובוקציות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully