וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חברת התעופה שמתגאה בדיילות בביקיני מרחיבה את שירותיה

8.11.2018 / 8:20

חברת התעופה הוויטנאמית שזכתה לשם "ביקיני איירליינס" הניבה רווחים גדולים מאוד משירותיה המפוקפקים: דיילות אוויר שרוקדות בביקיני. השנה הוציאה החברה סכום עתק על מטוסים חדשים וגיוס נוסף של דיילות חשופות

דיילות בביקיני בחברת וייטג'ט/Vietjet

רבות דובר על חברת התעופה "וויטג'ט" הוויטנאמית, שהתפרסמה בזכות הלבוש החושפני של הדיילות שלה וזכתה לשם "ביקיני איירליינס". למרות שרבים פקפקו בסיכויי החברה להמריא - השבוע מתברר שזו הוציאה סכום בלתי נתפס של 6.5 מיליארד דולר על מטוסי סילון חדשים וגיוס נוסף של דיילות/רקדניות בביקיני.

ב-2012 עלתה חברת התעופה לכותרות כשנקנסה בסכום של כמה מאות דולרים, לאחר שדיילות האוויר שלה שירתו את הנוסעים בטיסת הבכורה בקו הו צ'י מין סיטי (Ho Chi Mihn City) - נה טראנג (Nha Trang) - הוואי, כשהן לבושות בביקיני. ב-2014 החברה שוב עוררה מהומה בעקבות תמונות פרובוקטיביות של דיילות שהיו אמורות לשמש בקמפיין חדש ודלפו לרשת. בתמונות מופיעות הדיילות בפוזות פרובוקטיביות בין המעברים במטוס, פותחות את תאי האחסון וגם על מסלול ההמראה למרגלות המטוס. למרות שהקמפיין עשה לחברה יחסי ציבור לא רעים, היא החליטה לחזור בה והתעקשה שהצילומים לא נועדו לשמש בקמפיין ודלפו בידי אחת הדיילות.

עוד בנושא:

עוד באותו נושא

חברת "ביקיני איירליינס" הבטיחה: הדיילות יתלבשו בקו החדש

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully