וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תמונה אחת יותר מדי: הצילום במקום הקדוש שעצבן אומה שלמה

4.5.2017 / 11:10

התמונות הנועזות של ג'יילין קוק אולי מעוררות קנאה, אך מעולם לא הרגיזו אף אחד. בזו האחרונה, שבה היא הצטלמה בעירום מלא על פסגת הר, היא הצליחה להרגיז אומה שלמה

צילום מסך

בסרטון - יום שגרתי של ג'יילין בעבודה

לדוגמנית הפלייבוי המהממת, ג'יילין קוק, יש אינספור תמונות חושפניות בעמוד האינסטגרם שלה ויותר מ-338 אלף עוקבים. התמונות שלה מרשימות מאוד, מצולמות בידי צלם מקצועי, עוברות עריכה קפדנית ולא פעם מעוררות קנאה. התמונה האחרונה שלה, לעומת זאת, נכשלה כישלון צורם בשלב התחקיר והצליחה להרגיז אומה שלמה.

בתמונה מופיעה קוק על פסגת הטראנאקי, הר געש רדום במערב האי הצפוני של ניו זילנד, כשהיא לא לובשת כלום מלבד נעליים, כפפות וכובע צמר. העירום שלה בדרך כלל לא מטריד אף אחד - אולם הפעם בחרה הדוגמנית להצטלם על הר שנחשב קדוש לתושבי המקום, המאורים - והם לא קיבלו זאת בעין יפה.

עוד בנושא:

עוד באותו נושא

שוב פורנו במצרים: שחקנית הצטלמה בעירום בפירמידות ועוררה סערה

לכתבה המלאה

דובר השבט המקומי, דניס נגוורה, שוחח עם ה-BBC על התמונה: "זה כאילו מישהו נכנס לבזיליקת פטרוס הקדוש בוותיקן והצטלם שם בעירום. זה מקום קדוש וזה מאוד לא הולם". קוק מצידה טוענה שדווקא עשתה תחקיר לפני צילום התמונה אך לא ידעה עד כמה משמעותי הר הגעש עבור המאורים. ליתר דיוק, אפילו לטפס על ההר, המתנשא לגובה של 2,518 מטר, נחשב למעשה בלתי הולם לתושבים המקומיים והטיפוס בו נערך רק במהלך טקסים.

"אנשים יכולים להגיד שזה רק סלעים ואדמה, אז איך אפשר לזלזל בזה? זה אפשרי. אנחנו פשוט מבקשים מאנשים לכבד אותנו", הוסיף נגוורה, "המקרה האחרון הוא רק עוד דוגמא מעצבנת, כשמישהי לא ידעה איך צריך להתנהג".

ראש העיר המחוזי, ניל וולזק, הסכים שקוק עשתה בחירה לא רגישה. הוא אמר ל-BBC: "אני לא חושב שהתמונה עצמה פוגעת או מגונה. זה פשוט לא הולם להצטלם ככה על פסגת הר בעל חשיבות גבוהה לקהילה המאורית. עם זאת, ולמרות כל זה, ג'יילין הגנה על ההחלטה שלה ואמרה שהיא בדקה את העניין מראש ולא חשבה שזה יהווה פגיעה. לכן נראה שהיא לא עשתה בדיקה מספיק טובה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully