וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סודות באוויר: הקודים שבאמצעותם הדיילים מדברים עליכם

תה? קפה? שווה!: דייל לשעבר חושף את הקודים הסודיים שחברי הצוות משתמשים בהם כדי "לסמן" נוסעים מושכים. וגם: איך תדעו שהדיילת לא סובלת אתכם?

זה מה שדיילות באמת עושות בטיסה - ואתם לא רואים/צילום: Virgin Atlantic

בווידאו: כך נראית עבודת הדיילים כשאתם לא רואים אותם

דייל אוויר לשעבר חשף לאחרונה את הקודים הסודיים שבהם משתמשים אנשי הצוות, כדי להצביע על או "לסמן" את הנוסעים והנוסעות השווים והשוות במיוחד. ובונוס נוסף: הוא גם חושף את הדרך שבאמצעותה תוכלו לדעת האם הדייל/ת לא ממש סובל/ת אותך.

הדייל, ששמו הפרטי ג'יימס, עבד בחברת תעופה במשך 7 שנים. הוא רואיין בתוכנית רדיו אוסטרלית פופולרית, ובה סיפר כי אנשי הצוות נוהגים לסמן זה לזה את הנוסעים המושכים ביותר בטיסה. "ללא כל ספק, כאשר אנו עוברים בין הנוסעים ומחלקים את המשקאות, אנחנו לא יכולים פשוט להגיד זה לזה 'וואו, שים לב לנוסע ההוא או ההיא'. עלינו להיות הרבה יותר מעודנים בעניין הזה".

לדבריו, מאחר שהנוסעים הרי יודעים את מספר המושב והשורה שלהם, יש צורך בדרך מתוחכמת יותר לרמוז עליהם. "כך למשל, בעודנו צועדים עם עגלת המשקאות, אחד מאיתנו יגיד משהו כמו 'שמע, בא לי לנסוע לאיזה 7 ימים לארצות הברית', מה שיגרום לדייל השני להביט לכיוון מושב 7A (ה-A ירמוז על אמריקה)".

"ואז הקולגה שלי יכול לענות משהו כמו 'כן, בהחלט הייתי עושה 7 ימים באמריקה".

"ואפשר גם משהו כמו 'הייתי דווקא הולך על 6 ימים בדנמרק' (מושב 6D)".

דיילת דיילים שירות בטיסה מטוס. Shutterstock, מערכת וואלה! NEWS
יש להם דרך לסמן אותנו. דיילת בזמן שירות בקבינה/מערכת וואלה! NEWS, Shutterstock

שקית, פחית וכפפה: השיטה הדוחה להתעלמות מנוסעים

מצד שני, מסתבר שיש גם רמזים המעידים על סלידה מנוסע כזה או אחר. "אם דייל או דיילת יגידו לך 'אני מיד אחזור אליך', זה סימן שלא סובלים אותך, במיוחד אם ההבטחה הזו לא מומשה. אנחנו פחות נוהגים 'לשכוח' נוסעים כאלו", סיפר ג'יימס.

ג'יימס גם מספר שהוא פיתח מיומנות מצליחה - אם כי קצת דוחה - שמטרתה להתעלם מנוסע כזה או אחר בעת שיש לו משהו טוב יותר לעשות, כמו למשל לתפוס ארוחת צהריים. "היה לי טריק שבו השתמשתי בכל פעם שצעדתי מקצה אחד של המטוס לקצהו השני כדי לאכול משהו, ומישהו תפס אותי וביקש משהו. הרי מה בסך הכל רציתי? לאכול בשקט! אז הייתי פשוט מכניס פחית קולה לתוך שקית הקאה, לובש כפפת גומי על היד, וצועד במהירות לאורך המטוס כאילו אני מחזיק שקית מלאה בקיא. במקרה כזה, אף אחד לא יבקש ממך שום דבר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully